۱۶۰ هزار زائر اربعین از مرز چذابه به کشور بازگشتند

اهواز- ایرنا- فرمانده قرارگاه اربعین در مرز چذابه گفت: از ابتدای ماه صفر تا کنون ۵۶۰ هزار زائر از پایانه مرزی چذابه عبور کردند که تا پیش از ظهر پنجشنبه حدود ۱۶۰ هزار نفر از این گذرگاه مرزی وارد کشور شدند.

160 هزار زائر اربعین از مرز چذابه به کشور بازگشتند

سرهنگ سعید یاری شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آخرین وضعیت تردد در پایانه مرزی چذابه اظهار داشت: در حال حاضر شاهد بازگشت تعداد زیادی از زائران اربعین حسینی از پایانه مرزی چذابه هستیم که تردد روان است و تاکنون در این زمینه هیچ مشکلی برای زائران ایجاد نشده است.

وی افزود: در زمینه حمل و نقل زائران و ارائه خدمات رفاهی به آن ها نیز تدابیر خوبی پیش بینی شده و اتوبوس ها نیز برای انتقال زائران به شهرها و استان های سراسر کشور در این گذرگاه مرزی مستقر شده اند.
 
فرمانده قرارگاه اربعین در مرز چذابه گفت: با توجه به موج بازگشت زائران اربعین حسینی پیش بینی می شود که در روزهای آینده بخصوص روز شنبه شاهد حضور گسترده زائران در گذرگاه مرزی چذابه باشیم .

وی بیان کرد: تمهیدات لازم با کمک سایر دستگاه های امنیتی  جهت برقراری نظم و امنیت زائران اربعین در مرز عراق و ایران فراهم شده و انتظار می رود زائران نیز برای بازگشت ضمن رعایت نکات ایمنی صبر بیشتری داشته باشند تا ازدحام جمعیت مشکلی برای آنها ایجاد نکند.

از ابتدای ماه صفر تاکنون سه میلیون و 400 هزار زائر از مرزهای چهار گانه کشور راهی عتبات عالیات شدند و 2 میلیون نفر نیز به کشور بازگشتند.

 حرکت زائران اربعین حسینی از مرزهای چهارگانه کشور که از اول ماه صفر آغاز شده همچنان ادامه دارد.

چذابه در 110کیلومتری شمال غرب اهواز و شلمچه در 15کیلومتری غرب خرمشهر 2 گذرگاه مرزی استان خوزستان برای تردد زائران اربعین می باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان