زن استرالیایی با پیام SOS نجات پیدا کرد

"دبورا پیلگریم"، زن ۵۵ ساله استرالیایی، آخر هفته گذشته تصمیم گرفت برای پیاده‌روی صبح زود به منطقه‌ای در نزدیکی شهر "سدان" برود و با توجه به عدم بازگشت او پلیس استرالیا جست‌وجوی سه روزه خود را برای یافتن او آغاز کرد.

مشاهده پیام SOS (کمک فوری) کشیده شده روی ماسه‌ها توسط دوربین‌های نظارتی، یک زن استرالیایی را که سه روز در طبیعت گم شده بود، نجات داد.

به گزارش «ایسنا» "دبورا پیلگریم"، زن 55 ساله استرالیایی، آخر هفته گذشته تصمیم گرفت برای پیاده‌روی صبح زود به منطقه‌ای در نزدیکی شهر "سدان" برود و با توجه به عدم بازگشت او پلیس استرالیا جست‌وجوی سه روزه خود را برای یافتن او آغاز کرد.

یک بالگرد، چندین هواپیمای بدون سرنشین و آژانس‌های امداد و نجات همگی در سه روز جست‌وجوی خود قادر به یافتن خانم "پیلگریم" نشدند.

به گفته پلیس با توجه به شرایط خشن و سخت منطقه، گم شدن در آن بسیار خطرناک بوده و نیرو‌های امدادی تمام تلاش خود را برای یافتن "پیلگریم" به کار گرفته بودند.

پس از سه روز فردی که زمینی در همان منطقه داشته با چک کردن دوربین‌های امنیتی زمین خود متوجه پیام SOS کشیده شده روی ماسه‌های اطراف می‌شود. این فرد پس از این که فیلم دوربین‌های زمین خود را برای چندین بار چک می‌کند متوجه گم شدن فردی در این منطقه شده و موضوع را به پلیس اطلاع می‌دهد.

بنا بر گزارش سی‌بی‌اس نیوز، پلیس استرالیا که بلافاصله پس از دریافت این پیام نیرو‌های خود را به منطقه اعزام کرده و "دبورا پیلگریم" را نجات داده است، اعلام کرده که وضعیت سلامتی روحی و جسمی این زن پایدار به نظر می‌رسد، اما وی قبل از اعزام به منزل برای معاینات بیشتر به بیمارستان منتقل شده است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان