ایرپاد پرو اپل همراه با تکنولوژی حذف نویز احتمالا تا اواخر این ماه معرفی می شود

مدت هاست که شایعه شده اپل روی نسخه جدیدی از ایرپادهای خود همراه با تکنولوژی حذف نویز کار میکند. بلومبرگ نیز چندی پیش گزارش داد که این ایرپادها تا پایان سال ۲۰۱۹ از راه می رسند که البته کمی بعد تاریخ احتمالی برای معرفی پوشیدنی هوشمند جدید اپل را به سال ۲۰۲۰ موکول کرد

ایرپاد پرو اپل همراه با تکنولوژی حذف نویز احتمالا تا اواخر این ماه معرفی می شود

مدت هاست که شایعه شده اپل روی نسخه جدیدی از ایرپادهای خود همراه با تکنولوژی حذف نویز کار میکند. بلومبرگ نیز چندی پیش گزارش داد که این ایرپادها تا پایان سال 2019 از راه می رسند که البته کمی بعد تاریخ احتمالی برای معرفی پوشیدنی هوشمند جدید اپل را به سال 2020 موکول کرد. حالا گزارشی در نشریه China Economic Daily منتشر شده که نشان می دهد ایرپاد جدید اپل همراه با تکنولوژی حذف نویز تا پایان این ماه با نام ایرپاد پرو معرفی خواهد شد.

طبق این گزارش ایرپاد پرو دارای طراحی فلزی تازه ایست و از تکنولوژی حذف نویز پشتیبانی می کند و براساس برآوردهای صورت گرفته قیمتی برابر با 260 دلار خواهد داشت. گزارشات قبلی نشان می داد که ایرپاد پرو برای استفاده در باشگاه و تعطیلات بهینه سازی شده و بدنه ای مقاوم در برابر آب دارد.

گزارشات مربوط به معرفی قریب الوقوع ایرپاد پرو بعد از آن منتشر می شود که طراحی آن پیشتر در نسخه بتای iOS 13.2 لو رفته بود. وبسایت 9to5Mac نیز قبلا خبر داده بود که اپل به زودی ایرپادهای جدید خود را با شمایل هدفون های توگوشی فعلی معرفی می کند. این وبسایت در گزارش خود به یک انیمیشن تازه در iOS 13.2 اشاره کرده بود که به کاربران یاد می داد چطور قابلیت حذف نویز را در ایرپادهای خود تنظیم نمایند.

ایرپاد پرو

نسل فعلی ایرپاد

اشاره هایی که در بتای جدید سیستم عامل موبایلی اپل به ایرپاد پرو شده است نشان می دهد که به زودی شاهد معرفی آن خواهیم بود. پیشتر نیز شایعاتی در مورد رویداد رسانه ای اپل در ماه اکتبر منتشر شده بود اما هرچه به پایان این ماه نزدیک می شویم این احتمال نیز رنگ می بازد. گفتنی است اپل نخستین بار ایرپاد خود را در سال 2016 معرفی کرد و تا چندین ماه پس از معرفی، خرید این هدفون ها بسیار برای کاربران دشوار بود.

در هر حال اگر ایرپاد پرو اپل در سال 2019 معرفی شود آنگاه محصولات شرکت هایی نظیر آمازون، مایکروسافت و بسیاری دیگر را به چالش خواهد کشید. اکو باد آمازون به همراه تکنولوژی کاهش نویز Bose اواخر همین ماه با قیمت 129 دلار عرضه می شود و مایکروسافت نیز سرفیس ایرباد را با قیمت 249 دلار وارد بازار می کند. این هدفون ها قابلیت تشخیص ژست های حرکتی را دارند. گوگل نیز احتمالا در بهار سال آینده نسل دوم پیکسل باد را با قیمت 179 دلار معرفی خواهد کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان