در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

راهکار برای رهایی از حس یکنواختی

یک روانشناس گفت: اگر در زندگی حالت یکنواختی ایجاد شود، شخص انگیزه‌های لازم را از دست می‌دهد و مشکلاتی مانند افسردگی ایجاد می‌شود.

راهکار برای رهایی از حس یکنواختی

زهرا امام روانشناس و مشاور خانواده در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ازدواج و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تغییرات در زندگی و دوری از یکنواختی اظهار کرد: اگر در زندگی حالت یکنواختی ایجاد شود، شخص انگیزه‌های لازم را از دست می‌دهد، و در خلق وخوی وی مشکلاتی مانند بی حوصلگی، غم واندوه، افسردگی و... ایجاد می‌شود.

او درباره راهکار برای رهایی از این حس یکنواختی، گفت: سعی کنید در زندگی همواره خود واقعیتان باشید، فعالیت‌هایی را برای خود در طول هفته داشته باشید تا احساس شادی داشته باشید و رژیم غذایی مناسبی داشته باشید.

امام با بیان اینکه از افرادی که انرژی منفی می‌دهند پرهیز کنید، ادامه داد: هدف‌هایی دست یافتنی برای خود در زندگی داشته باشید، قدردان آدم‌ها باشید، حتما برای خود برنامه داشته باشید و از سرگرمی‌های کوچک لذت ببرید.


بیشتر بخوانید: چگونه در زندگی تنوع ایجاد کنیم؟ 


این روانشناس کاهش وابستگی به افراد را از راهکار برای رهایی از این حس یکنواختی دانست و گفت: موسیقی گوش دهید، با خودتان مهربانتر باشید، بالغانه رفتار کنید و اجتماعی باشید.

او افزود: دایره دوستی خود را محکم‌تر کنید، استقلال در زندگی داشته باشید و هویت جداگانه خود راحفظ کنید همچنین همواره سعی کنید شادی در خودتان بوجود آورید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان