فیفا: یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون نفر جام جهانی ۲۰۱۹ زنان را تماشا کردند

تهران- ایرنا- براساس تازه ترین یافته های آماری جام جهانی ۲۰۱۹ زنان در فرانسه، در مجموع ۱ میلیارد و ۱۲۰ میلیون نفر این رقابت ها را از طریق تمامی پلتفرم های پخش زنده تماشا کرده اند.

فیفا: یک میلیارد و 120 میلیون نفر جام جهانی 2019 زنان را تماشا کردند

فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) مهم ترین یافته های به دست آمده از گزارش جامع اطلاعات آماری مخاطبان جام جهانی 2019 زنان در فرانسه را منتشر کرد.

بر این اساس، در مجموع 1 میلیارد و 120 میلیون نفر با استفاده از تمامی پلتفرم ها پوشش زنده مسابقات را تماشا کرده اند؛ آماری که رکورد پیشین ثبت شده برای این رقابت ها را شکسته است. پوشش تلویزیونی با ثبت آمار 993 میلیون و 500 هزار نفر بیشترین بینندگان را از آن خود کرده است؛ به عبارتی این تعداد دست کم یک دقیقه از پوشش زنده تلویزیونی را مشاهده کرده اند که در مقایسه با جام جهانی 2015 که در کانادا برگزار شد، 30 درصد افزایش داشته است.

بر اساس آمار، 481 میلیون و 500 هزار نفر معادل 43 درصد کل مخاطبان، این رقابت ها را از طریق پلتفرم های دیجیتال تماشا کرده اند.

دیدار فینال مابین آمریکا و هلند پربینده ترین بازی تاریخ جام جهانی زنان بوده است؛ به طور میانگین 82 میلیون و 18 هزار نفر پوشش زنده این بازی را مشاهده کردند که در مقایسه با سال 2015، چیزی در حدود 56 درصد افزایش داشته است.

52 دیدار انجام شده در 9 شهر میزبان این تورنمنت که در 205 کشور دنیا پخش شد، به طور میانگین 17.27 میلیون بینندا از سرتاسر جهان به خود جذب کرد چیزی بیشتر از 2 برابر این عدد در جام جهانی 2015 (8.39 میلیون به طور میانگین.)

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان