جاده هراز امروز یک‌طرفه می‌شود

تهران- ایرنا- فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: از ساعت ۱۴ امروز شنبه (۲۷ مهرماه ) تردد در مسیر هراز از کریتون رودهن به سمت آمل ممنوع می‌شود.

جاده هراز امروز یک‌طرفه می‌شود

سرهنگ سیاوش محبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این محدودیت به منظور تخلیه بار ترافیک و تسهیل در بازگشت مسافران از تعطیلات چند روزه از شهرهای شمالی تا ساعت 23 شنبه شب اعمال می‌شود.

وی افزود: درصورت تخلیه زودتر بار ترافیکی و روان شدن تردد در جاده هراز، احتمال لغو این محدودیت قبل از ساعت 24 وجود دارد.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران با بیان اینکه در حال حاضر ترافیک مسیر استان‌های شمالی نیمه سنگین در جریان است، گفت: با نزدیک شدن به ساعات پایانی روز با توجه به کندی تردد خودروها بر بار ترافیکی این محدوده افزوده خواهد شد.

محبی افزود: تاکنون حادثه‌ای در مسیر استان‌های شمالی منتهی به تهران به ما گزارش نشده و تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروز کوه نیمه سنگین و روان در جریان است و در مسیر مخالف این محور تردد روان و عادی گزارش شده است.

وی با اشاره به وضعیت ترافیک محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم خاطر نشان کرد: در مورد تردد انواع وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت با کندی و بدون گره ترافیکی در گذر هستند.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: با توجه به یک‌طرفه شدن جاده هراز و افزایش تردد از مسیر فیروزکوه به رانندگان توصیه می‌شود، ضمن مدیریت زمان سفر با توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی دستورات پلیس راهور را در سرلوحه قرار بدهند.

شهرستان پردیس با بیش از 270 هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان