سراج در گفت‌و گو با باشگاه خبرنگاران جوان پاسخ داد؛

نتیجه ارسال گزارش‌های سازمان بازرسی کل کشور در مورد آلودگی هوا به سران سه قوه چه بود؟

مشاور رئیس قوه قضاییه گفت: گزارش‌های آلودگی هوا در سازمان بازرسی کل کشور تهیه و به سران سه قوه ارائه شده است.

نتیجه ارسال گزارش‌های سازمان بازرسی کل کشور در مورد آلودگی هوا به سران سه قوه چه بود؟

الزامی شدن معاینه فنی نتیجه گزارش‌های سازمان بازرسی کل کشور در مورد آلودگی هوا استناصر سراج مشاور رئیس قوه قضاییه و رئیس سابق سازمان بازرسی کل کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با گزارش سازمان بازرسی کل کشور در مورد آلودگی هوا و کم کاری دستگاه های مسئولان در این حوزه اظهار کرد: زمانی که بنده در سازمان بازرسی کل کشور مسئولیت داشتم چندین گزارش در خصوص آلودگی هوا تهیه و به سران سه قوه ارائه شد.


بیشتر بخوانید:مقصران سیل فروردین ماه به دادسرا معرفی شدند


وی گفت: ما در این گزارش ها برای کاهش آلودگی هوا پیشنهاد هایی به دستگاه های مربوطه داده و برای آنها ضمانت اجرایی در نظر گرفته بودیم که سازمان ها و وزارت خانه ها ملزم به انجام آنها بودند که خوشبنختانه این تهیه این گزارش ها نتیجه مثبتی داشتند به عنوان مثال الزامی شدن معاینه فنی یکی از نتایج گزارش های سازمان بازرسی کل کشور است.

مشاور رئیس قوه قضاییه گفت: در این گزارش ها دستگاه هایی که در خصوص وظایف خود در کاهش آلودگی هوا کم کاری کرده بودند به مراجع مربوطه معرفی شدند که از بیان نام آنها معذور هستم.

سراج ادامه داد: ما سعی کردیم قبل از اینکه دستگاهی به علت کم کاری به مراجع ذی ربط معرفی کنیم به آنها تذکر دهیم که نسبتا موثر بود  و کمتر دستگاه و وزارت خانه ای در انجام وظایف خود کوتاهی کرده بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان