واکنش ارتش لبنان به ناآرامی های این کشور

فارس نوشت: فرماندهی ارتش لبنان امروز در بیانیه‌ای از همه معترضان به اوضاع بد معیشتی در این کشور خواست تا بر مسالمت‌آمیز بودن اعتراضات پایبند باشند.

واکنش ارتش لبنان به ناآرامی های این کشور

 فرماندهی ارتش لبنان در بیانیه‌ای همبستگی خود با مطالبات تظاهرات‌کنندگان و معترضان به اوضاع بد معیشتی را اعلام کرد و خواستار برگزاری تظاهرات مسالمت‌آمیز و عدم تعرض به مایملک عمومی شد.

در این بیانیه از همه تظاهرات‌کنندگان برای همکاری با نیروهای امنیتی جهت تسهیل امور شهروندان درخواست شده است.

طبق گزارش شبکه المنار، در بیانیه مذکور آمده است که از همه شهروندان معترض و کسانی که خواهان حقوق خود هستند می‌خواهیم که خواسته‌های خود را به صورت مسالمت‌آمیز بیان کنند.

اعتراضات مردم در مناطق مختلف لبنان به نابسامانی اوضاع اقتصادی و معیشتی این کشور برای سومین روز پیاپی ادامه دارد. کانون اعتراضات در میدان «ریاض الصلح»، مقر نخست وزیری لبنان در مرکز بیروت است.

مدارس و دانشگاه‌های سراسر لبنان هم به دنبال تظاهرات خشونت آمیز مردمی همچنان تعطیل هستند. برخی موسسه‌های تجاری و دولتی در مرکز بیروت در پی حمله معترضان آسیب دیده‌اند. بسیاری از خیابان‌ها توسط ارتش یا معترضان مسدود است.

در درگیری‌های شب گذشته  میان معترضان و نیروهای امنیتی در مرکز بیروت چهل نفر از متحصنین بازداشت و چهل نفر دیگر از نیروهای امنیتی هم زخمی شدند.

310 310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان