مدل های کاغذ دیواری داماسک و نحوه استفاده از آن

کاغذ دیواری داماسک یکی از محبوب ترین کاغذ دیواری های جهان میباشد که فروش بسیار فوق العاده ای را تجربه کرده است .

کاغذ دیواری داماسک

در ابتدا باید بگویم که کاغذ دیواری داماسک یکی از محبوب ترین کاغذ دیواری های جهان میباشد که در هفته های اخیر فروش بسیار فوق العاده ای را تجربه کرده است . اما چه چیزی باعث این حجم زیاد درخواست خرید کاغذ دیواری داماسک شده است ؟ مدل های این کاغذ دیواری چیست و در چه فضاهایی بکار میرود ؟

در ابتدا باید بدانیم داماسک چیست ؟ داماسک اسم یک طرح از بافندگی است که به تاریخ دمشق باز میگردد ، زمانی که صنعت بافندگی در جهان بسیار محبوب شد ان طرح ها که اصولا طرح گل و گیاه روی پارچه های ابریشم بوده است به کشورهای اروپایی صادر میشد . رفته رفته طرح داماسک در جهان جا باز کرد و تبدیل به یکی از محبوب ترین طرح ها بافندگی شد .

امروزه ما این طرح ها را در صنعت دکوراسیون داخلی دیوار ها مشاهده میکنیم و سایت های بزرگ طراحی دکوراسیون مثل دایرکت والپیپر به شدت روی این کاغذ دیواری ها مانور میدهند .

کاغذ دیواری های داماسک با تنوع رنگی بسیار بالایی در بازار موجود میباشد اما محبوب ترین رنگ بندی این کاغذ دیواری ها رنگ های طلایی ، نقره ای و مشکی میباشد . کاغذ دیواری های داماسک حس کلاسیک و شیک بودن را به فضا القاء میکند و محدودیت خاصی هم برای استفاده ندارد ، ازین رو میتوان این کاغذ دیواری ها را در انواع فضاها به کار برد .

کاغذ دیواری های داماسک هم مانند سایر کاغذ دیواری ها در چند نوع قابل شستشو ، غیر قابل شستشو ، چسب دار و ساده در بازار موجود میباشد که هرکدام از آنها مزایا و معایب خاص خود را دارد . اما بهترین فضا برای استفاده از کاغذ دیواری آبرنگی چیست ؟

به دلیل اینکه محدودیتی برای استفاده از این کاغذ دیواری ها در بین طراحان دکوراسیون داخلی بیان نشده است استفاده از آن آزاد است اما طبق تجربه از این کاغذ دیواری بیشتر در فضاهای پذیرایی و دیوار پست میز تلویزیون به کار میرود . دلیل آن هم این است که کاغذ دیواری داماسک حس اشرافی گری و ثروتمندی را هم به فضا میدهد ، ازین رو فضای پذیرایی شما برای مهمانان بسیار گران و قیمتی به نظر میرسد .

برای اطلاعات بیشتر در مورد کاغذ دیواری های داماسک میتوانید به این سایت مراجعه نمایید .

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان