فولکس‌واگن به دنبال تولید خودروهای هیجان‌انگیزتر

صادقانه باید گفت وقتی بحث خودروسازانی که اقدام به تولید خودروهای جذاب و هیجان‌انگیز می‌کنند به میان آید فولکس‌واگن در بالای لیست قرار نخواهد گرفت و حتی برخی افراد نام این شرکت را حتی در میان ۱۰ شرکت اول هم قرار نخواهند داد؛ اما خبرها نشان می‌دهد احتمالاً این رویه در آینده تغییر خواهد کرد.

فولکس‌واگن به دنبال تولید خودروهای هیجان‌انگیزتر

صادقانه باید گفت وقتی بحث خودروسازانی که اقدام به تولید خودروهای جذاب و هیجان‌انگیز می‌کنند به میان آید فولکس‌واگن در بالای لیست قرار نخواهد گرفت و حتی برخی افراد نام این شرکت را حتی در میان 10 شرکت اول هم قرار نخواهند داد؛ اما خبرها نشان می‌دهد احتمالاً این رویه در آینده تغییر خواهد کرد.


اما این امر زمانی میسر می‌شود که فولکس‌واگن به برخی از تکنولوژی‌های خاص دست پیدا کند. آئودی و پورشه زیر چتر حمایتی فولکس قرار دارند و البته نیازی نیست به لامبورگینی هم اشاره کنیم؛ و بله گلف GTI یک رقیب تثبیت شده در کلاس هاچبک های داغ بوده ولی خب جدای از این خودرو، فولکس‌واگن محصول جذاب چندانی ندارد. مدیرعامل این برند در آمریکا گفته که فولکس‌واگن برند متکی به هواداران بوده و باید خودروهای هیجان‌انگیزتری بسازد.


خب این موضوع خوب به نظر می‌رسد اما از حرف تا عمل فرسنگ‌ها فاصله است و در خبرها هم به‌طور دقیق اشاره نشده که منظور مدیر فولکس از آینده چیست. تنها چند روز تا معرفی نسل جدید گلف باقی مانده و قبلاً می‌دانستیم که مدل‌های جدید GTI و R این خودرو تولید خواهند شد. حدس می‌زنیم مدیر فولکس تنها به این خودروها اشاره نداشته و به چیزی ورای آن‌ها فکر می‌کند. روی برگردانی از سدان ها و خرید شاسی بلندها توسط خریداران به فولکس این فرصت را می‌دهد که قدبلندهایی جذاب‌تر تولید کند. همچنین استفاده از قوای محرکه‌ی الکتریکی باعث تولید خودروهایی سریع و هیجان‌انگیز می‌شود اما خب انجام چنین کاری هزینه‌بر بوده و تاریخ نشان داده فولکس در فروش خودروهایی با قیمت بالاتر به مشکل برخورده است.


اما خب تنها برگ برنده‌ی فولکس یعنی GTI همواره جواب داده و محصولی هیجان‌انگیز و جادار بوده است. همین فرمول در جتا GTI هم دیده می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان