احداث شهرک کشاورزی در اراضی ملی استان البرز

مهر نوشت: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت: توسعه شهرک های کشاورزی استان در اراضی ملی متعلق به دولت به منظور احداث شهرک کشاورزی دنبال می شود.

احداث شهرک کشاورزی در اراضی ملی استان البرز

سید مجید موسوی اظهار کرد: احداث مجتمع های کشاورزی از جمله گلخانه ای، دامداری، شیلات با هدف ایجاد اشتغال در دستور کار است.

وی همچنین افزود: توسعه شهرک های کشاورزی استان در دو بخش اراضی ملی متعلق به دولت به منظور احداث شهرک کشاورزی و اراضی خصوصی کشاورزانی که میزان اراضی آنها بیش از 5 هکتار است و آب کافی دارند، پیگیری می شود.

رئیس جهاد کشاورزی استان البرز گفت: در حال حاضر 5 پروژه از جمله شهرک گلخانه ای «چوپان آباد» واقع در شهرستان نظرآباد به مساحت 50 هکتار، شهرک گلخانه ای «اسماعیل آباد شوربلاغ» واقع در شهرستان کرج به مساحت 50 هکتار، شهرک گلخانه ای «حسین آباد» واقع در شهرستان نظرآباد به مساحت 50 هکتار، شهرک گلخانه ای «برغان» واقع در شهرستان ساوجبلاغ به مساحت 10 هکتار و شهرک گیاهان دارویی طالقان به مساحت 6 هکتار در مراحل انجام کار و پیگیری قرار دارند.

موسوی با تاکید بر اینکه در بخش خصوصی برای 5 شهرک گلخانه ای به مساحت مجموع 90 هکتار جواز تاسیس صادر شده است، گفت: سه شهرک گلخانه ای به مجموع مساحت 197 هکتار نیز برای صدور جواز تاسیس معرفی شده اند که در مراحل پایانی اخذ جواز قرار دارند.

وی اضافه کرد: برای حدود 500 هکتار از اراضی بخش خصوصی برای احداث شهرک گلخانه ای، اقدامات لازم در حال انجام است که انتظار می رود با پیگیری های مداوم و مستمر زمین های مورد نیاز برای احداث شهرک های نامبرده تامین شود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان