دومین کارگاه تربیت مربی هنر کودک در سنندج برگزار می شود

به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان و با هدف تربیت مربی هنر ویژه کودکان، دومین کارگاه در تاریخ ۹ و ۱۰ آبان ماه با موضوع قصه گویی و داستان نویسی برگزار خواهد شد.

دومین کارگاه تربیت مربی هنر کودک در سنندج برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، شیلان برهانی مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری استان کردستان با اعلام این خبر اظهار داشت: دومین کارگاه تربیت مربی هنر کودک  با عنوان کارگاه قصه گویی و داستان نویسی در تاریخ  9 و 10 آبان ماه در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه اول که شهریور ماه با موضوع آموزش کاردستی برگزار شد افزود: در این کارگاه که با استقبال خوبی هم مواجه گردید مدرس کارگاه به مدت دو روز به صورت تئوری و با حضور در کارگاه مجسمه سازی به صورت عملی آموزش نحوه ساختن کاردستی کودکان را به فراگیران این رشته آموزش داد.

مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری استان کردستان خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین مشکلات ما در نظام آموزشی، عدم توجه به بخش شکوفا ساختن خلاقیت های ذهنی کودکان و وجود مربیان متخصص آموزش هنر کودک می باشد.

برهانی گفت: در دومین کارگاه  در طی دو روز هر روز 6 ساعت به صورت فشرده آموزش های تخصصی شیوه قصه گویی و داستان نویسی  و نحوه مشارکت کودکان به مربیان آموزش داده می شود.

وی اضافه کرد: از دیگر بخش های در نظر گرفته شده در این دوره جامع که مرحله به مرحله برگزار می گردد آموزش نمایش، سینما، تربیت شنوایی و نقاشی می باشد که هر دوره در دو روز در مدت زمانی مشخص برگزار می گردد.

مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری استان کردستان با اشاره به اینکه  هیچ گونه محدودیتی در خصوص حضور در این کارگاه ها وجود ندارد و تمامی علاقه مندان می توانند در آن حضور داشته باشند تاکید کرد: در پایان هر دوره گواهی مربوط به حضور در این کارگاه ‌ها برای شرکت کنندگان صادر و در صورت حضور در تمامی کارگاه ها گواهی معتبر مربوط به "مربی هنر کودکان" توسط حوزه هنری استان کردستان به این افراد اعطاء خواهد شد.

برهانی بیان کرد: علاقه مندان جهت ثبت نام در این کارگاهها می بایست با حضور در حوزه هنری استان کردستان به آدرس سنندج، خیابان شهید تعریف، پایین تر از بیمارستان شهید قاضی سنندج، بخش آموزش نسبت به تکمیل فرم های مربوط و ثبت نام اقدام نمایند یا با شماره های 33243624 و 33243479 داخلی 26 تماس حاصل فرمایند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان