ابهام در علت مسمومیت دانشجویان علم و صنعت

کارشناسان صندوق رفاه دانشجویان موضوع را بررسی و گزارشی نیز از موضوع تهیه شده، ولی علت دقیق موضوع هنوز مشخص نشده و توسط مرکز بهداشت دانشگاه علم و صنعت در حال بررسی است.

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان درباره آخرین وضعیت مسمومیت غذایی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت گفت: هنوز علت دقیق موضوع مشخص نیست و ظرف دو هفته آینده نتیجه اعلام می‌شود.

فریبرز سجادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت مسمومیت غذایی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت گفت: کارشناسان صندوق رفاه دانشجویان موضوع را بررسی و گزارشی نیز از موضوع تهیه شده، ولی علت دقیق موضوع هنوز مشخص نشده و توسط مرکز بهداشت دانشگاه علم و صنعت در حال بررسی است.

وی با بیان اینکه گروهی نیز از وزارت بهداشت در حال بررسی موضوع هستند، افزود: با توجه به این موضوع که دو نوع غذا در دو خوابگاه توزیع شده و دانشجویان که از هر دو غذا استفاده کرده بودند حال نامساعدی داشتند بنابراین به طور قطع نمی‌توان گفت که مسمومیت بوده است.

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان ادامه داد: در حال حاضر رئیس صندوق رفاه دانشجویان به رئیس دانشگاه علم و صنعت رسیدگی به وضعیت بهداشتی محیط سلف سرویس و آشپزخانه، نظارت دقیق به میزان مصرف مواد غذایی و کیفیت مواد غذایی را ابلاغ کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به پایش موضوع توسط مرکز بهداشت دانشگاه علم و صنعت حدود 2 هفته تقریبا اعلام نتیجه نهایی زمان می‌برد که با مشخص شدن علت دقیق موضوع، توسط دانشگاه و صندوق رفاه دانشجویان اعلام می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان