۱۵۷ مدرسه لرستان در حال تعمیر هستند

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس لرستان گفت : در مجموع ۴۲۳ مدرسه در قالب ۲۱۶۸ کلاس درس در جریان سیل امسال در استان دچار آسیب و یا تخریب شدند.

157 مدرسه لرستان در حال تعمیر هستند

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، محمدرضا حیدری در این باره گفت: : برای بازسازی این تعداد مدارس نیاز به 2320 میلیارد ریال اعتبار داریم و  در مجموع در اثر سیل 113 مدرسه در قالب 413 کلاس درس تخریب شدند.

حیدری با اشاره به تعداد مدارس تخریبی استان به تفکیک شهرستان‌ها گفت: بیشترین مدارس تخریبی در خرم‌آباد و کمترین در رومشکان وجود دارد.

وی به مدارس تخریبی به تفکیک دوره تحصیلی اشاره کرد و افزود: از مجموع 113 مدرسه تخریبی 85 مدرسه مربوط به مقطع ابتدایی، 8 مدرسه متوسطه اول و 20 مدرسه متوسطه دوم است.

خرم آباد بیشترین مدارس تعمیری را دارد

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان بیان کرد: در مجموع 310 مدرسه تعمیراتی در قالب 1755 در استان و به تفکیک شهرستان‌ها داریم که خرم‌آباد با 60 مدرسه بیشترین و دوره چگنی با 4 مدرسه کمترین مدارس تعمیراتی را دارا هستند.

حیدری با اشاره به مدارس استان که با اعتبارات دولتی احداث شدند، یادآور شد: در مجموع 157 مدرسه از محل اعتبارات دولتی در حال تعمیر داریم که 80 باب مدرسه تعمیر شده و 77 باب مدرسه دیگر در حال تعمیر هستند.

وی گفت: این تعداد مدرسه تعمیر شده و یا در دست تعمیر در قالب 843 کلاس درس هستند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان