مخالفت شورا با طرح تفکیک ری از تهران

زهرا نژادبهرام، در حاشیه جلسه روز یکشنبه شورای شهر تهران در پاسخ به پرسش خبرنگاران در رابطه با طرح جدایی ری از تهران، اظهار داشت: حدود دو ماه پیش این طرح با ۳۰ امضا در مجلس مطرح شد، امروز نیز توئیتی از سوی سید سعید موسوی نماینده مجلس در خصوص طرح تفکیک انتخابات شورای اسلامی و انتخابات شهردار شهرستان ری از تهران مطرح شد.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران، گفت: شورای شهر تهران با تفکیک ری از پایتخت مخالف است و تفکیک مدیریت شهری را به نفع شهروندان نمی‌داند.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر زهرا نژادبهرام، در حاشیه جلسه روز یکشنبه شورای شهر تهران در پاسخ به پرسش خبرنگاران در رابطه با طرح جدایی ری از تهران، اظهار داشت: حدود دو ماه پیش این طرح با 30 امضا در مجلس مطرح شد، امروز نیز توئیتی از سوی سید سعید موسوی نماینده مجلس در خصوص طرح تفکیک انتخابات شورای اسلامی و انتخابات شهردار شهرستان ری از تهران مطرح شد.

وی افزود: اعضای شورای شهر تهران معتقد به یکپارچگی تهران هستند و شمیرانات و ری بخشی از تهران محسوب می‌شوند.

عضو شورای شهر تهران، ادامه داد: نباید منافع مشترک بخش‌های تهران را تحت تاثیر تصمیمات این چنینی قرار داد شاید شهرداری در برخی موارد به برخی مناطق و یا موضوعات از جمله بافت فرسوده توجه ویژه‌ای داشته باشد و یا برخی از مناطق نیاز به شهرداران ویژه‌ای داشته باشند، اما این دلیلی بر جدایی آن‌ها از تهران نمی‌شود. این تصمیم ظلم به شهروندان ری است و باعث عدم یکپاچگی تهران، ری و شمیرانات می‌شود.

نژادبهرام این تصمیم را تحت تاثیر فضای انتخابات دانست و گفت: شورای راهبردی، اعضای شورا و نمایندگان تهران مجلس دارند که شهردار تهران در آن حضور دارد این موضوع را از طریق این شورا پیگیری می‌کنیم.

وی تاکید کرد: متاسفانه برخی از اعضای مجمع امید طرح جدایی ری از تهران را امضا کردند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان