مراجعه ۶ هزار زوج البرزی متقاضی طلاق به مراکز مشاوره بهزیستی استان

مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: در سال گذشته ۶ هزارو ۵۶ زوج در استان البرز بعنوان متقاضی طلاق به مراکز مشاوره بهزیستی استان مراجعه کردند.

مراجعه 6 هزار زوج البرزی متقاضی طلاق به مراکز مشاوره بهزیستی استان

اسد الله حیدری در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین  اظهار کرد: سامانه تصمیم با هدف پیشگیری و مداخله  به منظور  کاهش طلاق و عوارض ناشی از آن، صیانت از کانون خانواده از طریق مداخلات به هنگام تخصصی روانی -  اجتماعی با همکاری معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری در برخی از استانهای کشور راه اندازی شده است.

وی افزود: دستاورد مورد انتظار راه اندازی این سامانه ایجاد بستری مناسب در خصوص تعامل مراکز بهزیستی با دادگستری در سطح استان، استفاده حداکثری از ظرفیت ها و منابع کارشناسی دستگاه های اجرایی، استفاده از خدمات مشاوره ای مددکاری اجتماعی  به ویژه  ظرفیت های بخش غیر دولتی، افزایش رضایتمندی پایداری روابط خالنوادگی، همچنین حمایتهای روانی- اجتماعی و توانمند سازی مخاطبین نهایتا ایجاد زمینه های سازش های ماندگار در زوجین متقاضی طلاق می باشد.

مدیرکل بهزیستی استان البرز بیان کرد: حوزه های تخصصی فعال در این طرح شامل حوزه اجتماعی با سه کلینیک مددکاری اجتماعی و مرکز غربالگری و حوزه پیشگیری  با هشت مرکز مشاوره تخصصی آموزش دیده می باشد.

حیدری تصریح کرد: در سال گذشته حدود 6هزارو 56 زوج متقاضی طلاق به مراکز مشاوره ما مراجعه کردند که از این تعداد 830 مورد آن  منجر به سازش شده است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان