امروز در جلسه شورای شهر تهران؛

فراهانی خواستار برچیده شدن دکل‌های مخابراتی غیرمجاز از اطراف مدارس شد

عضو شورای شهر تهران بر برچیده شدن دکل‌های مخابراتی غیر مجاز از اطراف مدارس تأکید کرد.

فراهانی خواستار برچیده شدن دکل‌های مخابراتی غیرمجاز از اطراف مدارس شد

کاظمی/نصب غیر مجاز دکل‌های مخابراتی در اطراف مدارسبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر تهران نسبت به لزوم جابجایی دکل آنتن‌های ارتباطی BTS نصب شده در مجاورت مدارس تذکر داد.

وی با بیان اینکه تأمین ایمنی، سلامت و پایداری مراکز آموزشی به عنوان کانون‌های توانمندسازی جامعه از ضرورت‌های توسعه پایدار است، افزود: در این مسیر همه ما باید دست به دست هم دهیم و شرایطی را فراهم کنیم که دانش‌آموزان بهتر کسب دانش کنند نه اینکه به بهانه‌های مختلف تاب آوری مراکز آموزشی را خدشه‌دار کنیم.


بیشتر بخوانید: 3 هزار دکل مخابراتی غیراستاندارد جمع آوری شدند


عضو شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: مکان‌یابی سایت‌های زمینی، دکل‌ها، آنتن‌ها و ایستگاه‌های ارتباطی باید در محل‌های کم تردد و به دور از بیمارستان‌ها و مراکز آموزش و مسکونی باشد.

فراهانی با بیان اینکه به خاطر بی‌توجهی مجریان و ناظران شاهد مکان‌یابی و نصب دکل در مجاورت مراکز آموزشی هستیم، گفت: این کار نه تنها مغایر مصوبه است، بلکه هیچ عقل سلیمی اجرای آن را تأیید نخواهد کرد.

وی با اشاره به اظهارات دبیر شورایاری اکباتان  افزود: بر این اساس در این شهرک چند دکل در مجاورت مدارس نصب شده و علی‌رغم مکاتبه و پیگیری تا کنون شهرداری و مخابرات اقدامی برای برچیدن آن‌ها نکرده‌اند.

فراهانی با تأکید بر اینکه نسبت به جابجایی دکل‌های ارتباطی BTS که در حریم مدارس نصب شده‌اند به شهرداری تذکر می‌دهم، گفت: انتظار دارم شهرداری بیش از پیش به مسئله ساماندهی دکل‌های ارتباطی توجه کنند.

نصب غیر مجاز دکل‌های مخابراتی در اطراف مدارس

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان