حضور ۸۰ دختر ورزشکار در جشنواره فریزبی قم

مهر نوشت؛ رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان قم از حضور ۸۰ دختر ورزشکار در جشنواره فریزبی قم خبر داد.

حضور 80 دختر ورزشکار در جشنواره فریزبی قم

اسماعیل زند با اعلام خبر فوق، اظهار داشت: جشنواره ورزش فریزبی به همت هیئت ورزش‌های همگانی استان قم، کمیته فریزبی استان قم، آکادمی والیبال موج نوین  و آکادمی فریزبی کیان، به مناسبت روز تربیت بدنی برگزار شد و استقبال قابل توجهی نیز در بر داشت.

وی افزود: این جشنواره با حضور حدود ٨٠ ورزشکار در سالن شهید حیدریان قم برگزار شد و در پایان این جشنواره جوایز ارزنده‌ای به قید قرعه از طرف هیئت ورزش‌های همگانی به شرکت کنندگان تقدیم شد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان قم گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، آشنایی شرکت کنندگان با رشته فریزبی و کمک به فریزبی بانوان قم برای تشکیل تیم‌های خود در راه مسابقات قهرمانی کشور بود و از ظرفیت دختران والیبالیست قمی در این برنامه استفاده شد.

زند بیان داشت: هیئت ورزش‌های همگانی استان قم رشته‌های پرتعدادی را که دارای ظرفیت عمومی جذب ورزشکار هستند به عنوان زیرمجموعه خود می‌بیند و هدف آن گسترش ورزش در میان آحاد جامعه فارغ از جنسیت و سن و سال است و آینده سلامت جسمانی و اجتماعی در گرو حرکت در مسیر این هدف است.

وی عنوان کرد: در برخی رشته‌ها نظیر فریزبی، جنبه قهرمانی کار نیز مد نظر است و بدین ترتیب هیئت ورزش‌های همگانی در بعد قهرمانی نیز برنامه‌هایی دارد اما اولویت این هیئت ورزشی، امور ورزشی همگانی است چنان که همه هفته در این زمینه برنامه‌های متنوعی برگزار و از طریق رسانه‌ها و خروجی‌های ورزشی استان قم اطلاع رسانی می‌شود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان