صادقی: انگیزه زیادی برای بازی مقابل استقلال داریم/ باشگاه باید توضیح دهد چرا محل برگزاری بازی عوض شد

ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا تأکید کرد تیمش با انگیزه مضاعف مقابل استقلال صف‌آرایی خواهد کرد.

صادقی: انگیزه زیادی برای بازی مقابل استقلال داریم/ باشگاه باید توضیح دهد چرا محل برگزاری بازی عوض شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از دیدار سایپا مقابل استقلال در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: مقابل استقلال انگیزه زیادی داریم و امیدوارم فردا این مسئله به ما کمک کرده و نتیجه بگیریم.

وی در ادامه تصریح کرد: استقلال تیمی است که در زمین بازی کرده و بازی‌سازی را از خط عقب شروع می‌کند. استقلال در زمین فوتبال بازی می‌کند و شاید نتایج خوبی کسب نکرده باشد، اما تیمی است که فوتبال خوبی به نمایش می‌گذارد. ما این تیم را آنالیز کردیم و بازی سختی خواهیم داشت، اما به بازیکنان‌مان برای کسب نتیجه امیدواریم و به آنها اعتماد داریم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در رابطه با برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی با وجود میزبانی سایپا، گفت: مدیریت باشگاه باید در این زمینه صحبت کند. قرار بود زمانی که با استقلال و پرسپولیس بازی داریم با توجه به اینکه ورزشگاه پاس قوامین امکان برگزاری بازی را ندارد ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان این دو تیم باشد، اما اینکه چرا ورزشگاه تغییر کرد باشگاه باید پاسخ دهد.

صادقی در پاسخ به این پرسش که ناراحت است که بازی تیمش برابر استقلال در ورزشگاه آزادی برگزای می‌شود یا خوشحال، گفت: همان‌طور که گفتم باشگاه باید در مورد این موضوع صحبت کند.

 

وی در مورد اینکه استقلال در دقایق پایانی فشار زیادی به حریفانش وارد می‌کند، خاطرنشان کرد: هر تیمی مقابل استقلال مساوی کرده یا جلو باشد، فشار زیادی به آن تیم وارد می‌شود که طبیعی است این زمان آخر را مدیریت کرد. برنامه خاصی برای دقایق پایانی بازی نداریم و باید دید شرایط بازی به چه صورت است. استقلال در دیدار مقابل فجر از دقیقه یک حمله می‌کرد و موقعیت‌های زیادی داشت. شاید اگر در جریان بازی به گل می‌رسیدند کار به وقت‌های اضافه نمی‌رسید.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره زهردار نبودن مهاجمان استقلال و اینکه بیشتر هافبک‌های این تیم موفق به گلزنی می‌شوند، گفت: ما بیشتر روی تیم خودمان تکیه می‌کنیم. استقلال خط هافبک خوبی دارد و سعی می‌کنیم در جریان بازی مهارشان کنیم، اما اگر بخواهیم بیشتر به حریف توجه کنیم از برنامه خودمان عقب می‌افتیم.

صادقی درباره محروم و مصدومان تیمش برای بازی فردا، گفت: مجید علی‌یاری تنها مصدوم ماست که مدتی او را در اختیار نخواهیم داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان