تمرکز شدید ولوو روی خودروهای الکتریکی

ولوو می‌گوید به اولین برند خودرویی تمام الکتریکی در آینده تبدیل خواهد شد.

تمرکز شدید ولوو روی خودروهای الکتریکی

ولوو می‌گوید به اولین برند خودرویی تمام الکتریکی در آینده تبدیل خواهد شد.


پس از رونمایی کراس اوور الکتریکی XC40 Recharge، هاکان ساموئلسن رئیس ولوو به اتوکار گفت که زمان‌بندی تبدیل ولوو به برندی تمام الکتریکی به تقاضای مصرف‌کنندگان بستگی خواهد داشت.
او گفته است:

مسئله اصلی به زمان تبدیل شدن به برندی تمام الکتریکی مربوط است. این مشتریان هستند که در نهایت تصمیم می‌گیرند. هرچقدر فروش خودروهای تمام الکتریکی سریع‌تر صورت بپذیرد، ما هم برنامه‌ی تولید پیشرانه‌های درون‌سوز را تعطیل خواهیم کرد. اگر تنها بخش کوچکی از فروش ما را پیشرانه‌های درون‌سوز تشکیل دهند، ما توقف تولید آن‌ها را سریع‌تر خواهیم کرد.


ولوو می‌خواهد تا سال 2040 به برندی با کربن خنثی تبدیل شود و اگر بخواهد به این هدف برسد باید تولید خودروهای درون‌سوز را تا آن زمان متوقف کند.


ولوو در آینده‌ای نزدیک به دنبال سهم 50 درصدی از فروش خودروهای الکتریکی تا سال 2025 بوده و در سال‌های پیش رو تعدادی از خودروهای الکتریکی و پلاگین هیبریدی را با نشان جدید Recharge معرفی خواهد کرد.


ساموئلسن اخیراً گفته است:

ما به آنچه می‌توانیم کنترل کنیم اشاره خواهیم کرد. این موضوع هم در کارخانه‌ها و هم آلایندگی خودروهای تولیدی دیده خواهد شد. ما با همکاری تأمین‌کنندگان قطعات و بخش انرژی می‌خواهیم آینده‌ای خوب از نظر آب و هوایی داشته باشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان