در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

بارش باران در بزرگراه‌های شمال و غرب پایتخت/ شهروندان نسبت به دریافت برگه معاینه فنی خود اقدام کنند

بارش باران در بزرگراه‌های شمال و غرب پایتخت/ شهروندان نسبت به دریافت برگه معاینه فنی خود اقدام کنند

سرهنگ رازقی گفت: شهروندان نسبت به اخذ برگه‌های معاینه فنی خود اقدام کنند تا در فصل سرما با مشکل مواجه نشوند.

بارش باران در بزرگراه‌های شمال و غرب پایتخت/ شهروندان نسبت به دریافت برگه معاینه فنی خود اقدام کنندسرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بارش باران عصرگاهی امروز (دوشنبه) در تهران بر نحوه تردد خودرو‌ها در سطح شهر تاثیر گذار بود و محور‌های غربی و شمالی پایتخت را تحت تاثیر خود قرار داد و بر بار ترافیکی پایتخت تاثیر گذاشته است.

وی با بیان افزایش بار ترافیکی امروز نسبت به دیروز، افزود: در بزرگراه‌های چمران، یادگار امام ره، صدر، همت، حکیم، شهید باقری، بسیج و بزرگراه نواب از سمت شمال به جنوب ترافیک قابل توجهی را شاهد بودیم.

سرهنگ رازقی با اشاره به کاهش تردد و سبک‌شدن ترافیک در معابر ذکر شده، تصریح کرد: در حال حاضر شاهد بهبود وضعیت عبور مرور خودرو‌ها در سطح معابر شهر هستیم، لذا شهروندان نسبت به رعایت موارد احتیاطی و مقررات رانندگی از قبیل رعایت سرعت کافی و مطمئنه و همچنین توجه کافی به جلو، دقت حاصل کنند تا مشکلی برایشان رخ ندهد.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ تصادف و سانحه رانندگی گزارش نشده است، گفت: با توجه به آغاز فصل سرما و بارش‌های پاییزی، شهروندان نسبت به اخذ برگه‌های معاینه فنی خود اقدام کنند تا در آینده با مشکل مواجه نشوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان