چشمی: باید تلاش کنیم هم گل بزنیم و هم دروازه را بسته نگه داریم/ نتایج خوب استقلال در راه است

روزبه چشمی، مدافع تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که باید به این تیم که بازیکنان جوان دارد فرصت داد و نتایج خوب استقلال هم در راه است.

چشمی: باید تلاش کنیم هم گل بزنیم و هم دروازه را بسته نگه داریم/ نتایج خوب استقلال در راه است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، روزبه چشمی پس از برتری پرگل استقلال مقابل سایپا در جمع خبرنگاران گفت: می‌توانستیم زودتر گل بزنیم تا بازی برای ما راحت‌تر شود، اما بازهم خدا را شکر که بچه‌ها تلاش کردند و با چهار گل برد را به دست آوردیم.

وی در خصوص اینکه استقلال موفق شد دروازه‌اش را هم مقابل سایپا بسته نگه دارد، اظهار داشت: از ابتدای فصل با زمینه خط دفاعی‌مان، باید زودتر این روند را شروع می‌کردیم. خدا را شکر که این بازی گل نخوردیم و باید این روند را حفظ کنیم که هم گل بزنیم و هم دروازه را بسته نگه داریم.

مدافع تیم فوتبال استقلال در واکنش به اینکه آیا این تیم می‌تواند با موجودی فعلی‌اش به قهرمانی برسد یا آبی‌پوشان باید در نیم فصل تقویت شوند، خاطرنشان کرد: این بحث اطراف تیم ما زیاد مطرح می‌شود، اما فکر می‌کنم اکنون بازیکنان جوان خوبی در اختیار داریم. بهتر شدن این بازیکنان زمان می‌برد، چون آنها جوان و کم تجربه هستند. بازیکنان نسل جدید زمان می‌خواهند و باید آنها را حمایت کنیم. ما هم تمام تلاش‌مان را می کنیم که کنار جوان‌ها بهترین نتایج را بگیریم. هواداران هم مثل همیشه حمایت می‌کنند و ان‌شاءالله نتایج خوب استقلال در راه است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان