فتاحی: قرار بود بازی سایپا - استقلال به ورزشگاه آزادی برود/ پرسپولیسی‌ها درخواست جدیدی برای دریافت سوپر جام نداشته‌اند

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ تأکید کرد به دلیل اینکه ورزشگاه پاس قوامین شرایط برگزاری دیدار سایپا و استقلال را نداشته،‌ این بازی به استادیوم شهدای شهر قدس انتقال داده شده است.

فتاحی: قرار بود بازی سایپا - استقلال به ورزشگاه آزادی برود/ پرسپولیسی‌ها درخواست جدیدی برای دریافت سوپر جام نداشته‌اند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ سعید فتاحی در حاشیه دیدار سایپا و استقلال در مورد اینکه گفته می‌شد قرار است این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود،‌ اظهار داشت: مرجع این خبرها سازمان است. سایت سازمان لیگ این خبر را اعلام کرد بود؟ ابراهیم صادقی هم در کنفرانس خبری قبل از بازی گفته بود باشگاه باید این خبر را اعلام کند. خواهش می‌کنم اجازه دهید مراحل قانونی یک کار طی شود. من نمی‌گویم قرار نبود بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود، بله، قرار بود این اتفاق بیفتد. ما برنامه خودمان را در تاریخ 23 شهریور ماه اعلام کردیم. به خاطر اینکه ورزشگاه پاس قوامین نمی‌تواند میزبان بازی‌های استقلال و پرسپولیس باشد، فقط می‌ماند بازی در ورزشگاه آزادی، شهر قدس یا تختی برگزار شود. استادیوم تختی که امکان برگزاری بازی را نداشت، پس فقط می‌ماند ورزشگاه شهدای شهر قدس. ما که نمی‌توانیم بازی را در یک شهر دیگر برگزار کنیم!

وی افزود: باشگاه سایپا هم ورزشگاه دوم خود را شهدای شهر قدس اعلام کرده بود. الان شما در برنامه بازی‌ها هم نگاه کنید بازی این تیم در هفته پانزدهم مقابل پرسپولیس هم در همین ورزشگاه برگزار خواهد شد. حالا یک سری مشکلات و بدهی‌ها از سال گذشته وجود داشت که خدا را شکر حل شد. اول درخواست دادند تا بازی را به ورزشگاه آزادی ببرند اما با مسئولان این استادیوم به توافق نرسیدند. باشد تشکر کنم از مسئولان شهر قدس که همکاری کردند و خدا را شکر بازی هم بدون مشکل برگزار شد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص اینکه اهدای جام قهرمانی سوپر جام به باشگاه پرسپولیس نیز عنوان کرد: قرار بود این جام در بازی پیکان به پرسپولیسی‌ها داده شود،‌ اما چون هواداران پرسپولیس در این بازی محروم بودند این اتفاق نیفتاد و بعد از آن هم تا این لحظه درخواست جدیدی از باشگاه پرسپولیس به ما نرسیده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان