پول های کثیف و انتخابات!

نماینده مجلس ایران راه پیشگیری از ورود پول های کثیف به رقابت های انتخاباتی را تصویب قانون دانست.

پول های کثیف و انتخابات!

به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری تسنیم، در روزهای گذشته با تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد پرونده "معمای پول و پارلمان" گفتگو کرده تا مشخص شود برای تبلیغات انتخاباتی چقدر هزینه کرده‌اند.از طرف دیگر در این بررسی، متوسط حقوق و دریافتی یک نماینده مجلس دهم نیز مورد توجه قرار گرفته است. همه این ها برای این بود تا معلوم شود یک نماینده در 4 سال دوره نمایندگی چه‌میزان دریافتی دارد که برخی از کاندیداها تا میلیاردها تومان برای کسب کرسی‌های پارلمان هزینه می‌کنند؟
علی اسدی کرم نماینده شهربابک در مجلس ایران با اظهار متأسف از ورود پول‌های کثیفدر چند سال اخیر به انتخابات، تظهار داشت: " لازم است تا ساز‌وکاری فراهم شود و جلوی ورود این گونه پول‌ها گرفته شود." وی افزود : " راه حل جلوگیری از ورود پول‌های کثیف به انتخابات تنها تصویب قانون در مجلس برای کنترل منابع مالی کاندیداها است."
وی ادامه داد: باید مجلس به این موضوع ورود کند و مبلغی را برای هزینه تبلیغاتی کاندیداها در نظر بگیرد و اگر فردی بیش از آن هزینه کرد طبق قانون با آن فرد برخورد شود.
وی با بیان اینکه پول‌های کثیف مانع ورود نخبگان و افراد تاثیر‌گذار به صحنه تصمیم‌گیری می‌شود، افزود: " برخی کاندیداها با پول‌های کثیف خود را مدیون و وام‌دار عده‌ای دیگر می‌کنند."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان