آزادی گروگان ۱۷ ساله در زاهدان؛ آدم ربایان گرفتار شدند

ایلنا نوشت: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از رهایی نوجوان ۱۷ ساله‌ای که در خیابان شهید چمران زاهدان گروگان گرفته شده بود خبر داد.

آزادی گروگان 17 ساله در زاهدان؛ آدم ربایان گرفتار شدند

سردار محمد قنبری اظهار داشت: صبح روز بیست و هفتم مهرماه یک‌فقره آدم‌ربایی در محدوده خیابان شهید چمران زاهدان به مرکز فوریت‌های پلیسی110 اعلام و بلافاصله تیمی از عوامل انتظامی برای بررسی موضوع وارد عمل شد.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده از شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد سرنشینان 2 دستگاه پراید و پژو 405 با تهدید سلاح گرم نوجوان 17 ساله را که در مسیر مدرسه در حرکت بوده گروگان گرفته و به سرعت متواری شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به حساسیت موضوع و حفظ جان گروگان تیمی ویژه از کارآگاهان پلیس آگاهی رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار دادند و پس از 20 روز تحقیقات شبانه روزی با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی یکی از آدم‌ربایان شناسایی و روز گذشته در اقدامی غافلگیرانه هنگام تردد در محدوده خیابان «سعدی» با یک دستگاه پراید دستگیر شد.

وی بیان کرد: با دستگیری یکی از آدم‌ربایان، دیگر اعضای این باند گروگانگیری عرصه را بر خود تنگ دیده و فرد ربوده شده را شب گذشته در منطقه «چشمه زیارت» شهرستان زاهدان رها کرده و متواری شدند.

سردار قنبری تصریح کرد: با توجه به اطلاعات بدست آمده تلاش برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند گروگانگیری و علت و انگیزه آنها در این خصوص ادامه دارد.

23231

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان