آنجلینا جولی نفروخت؛ افتتاحیه یأس آور مالیفیسنت ۲

فیلم جدید آنجلینا جولی و دیزنی در گیشه آمریکا افتتاحیه ای ناامید کننده را در آخر هفته تجربه کرد.

آنجلینا جولی نفروخت؛ افتتاحیه یأس آور مالیفیسنت 2

فیلم جدید آنجلینا جولی و دیزنی در گیشه آمریکا افتتاحیه ای ناامید کننده را در آخر هفته تجربه کرد.

به گزارش بانی فیلم به نقل از ورایتی، هر چقدر «مالیفیسنت1» Maleficent ساخته رابرت استرامبرگ در سال 2014 با افتتاحیه 69 میلیون دلاری اش در آمریکا و فروش کلی حدود یک میلیارد دلاری اش در گیشه خوش شانس بود، «مالیفیسنت: معشوقه شیطان» Maleficent: Mistress of Evil یا «مالیفیسنت 2» به کارگردانی یوآخیم رانینگ استارتی مأیوس کننده داشت. فیلم جدید آنجلینا جولی به عنوان بازسازی انیمیشن «زیبای خفته» Sleeping Beauty، آخر هفته گذشته در آمریکا با 36 میلیون دلار، هرچند صدرنشین بود، اما ناامیدکننده ظاهر شد. فیلمی فانتزی، خانوادگی و ماجراجویانه که در 2790 سالن در آمریکای شمالی روی پرده رفته است. فیلم اما در سطح جهان تاکنون 117 میلیون دلار فروخته است.

در شرایطی که این فیلم لایو اکشن گیشه سردی داشته، «جوکر» Joker و «سرزمین زامبی‌ها: شلیک نهایی» Zombieland: Double Tap با خیال راحت به حکمرانی خود ادامه می دهند.

آنجلینا جولی، ال فانینگ، میشل فایفر، اد اسکرین، چویتل اجیوفور، جن مورای، دیوید گیسی، هری دکینسون، سم رایلی، و … از جمله بازیگران «مالیفیسنت 2» هستند و ماجراهای آن چند سال پس از حوادث فیلم اول رخ می دهد؛ پری شاخدار و ملکه جدید باید برای مبارزه با دشمنان جدید و محافظت از گیاهان و موجودات جادویی و عجیب، باید با یکدیگر متحد شوند.

اشتراک گذاری در:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان