منصوری خبر داد؛

۴ تریلیون دلار تبادل تجارت در حوزه ICT

معاون توسعه کارآفرینی وزارت کار گفت: در سال ۲۰۱۶ حدود ۴ تریلیون دلار تبادل تجارت در حوزه ICT داشتیم و پیش بینی می‌شود که این رقم در سال ۲۰۲۳ به ۶ تریلیون دلار برسد.

4 تریلیون دلار تبادل تجارت در حوزه ICT

4 تریلیون دلار تبادل تجارت در حوزه ICTبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بنیاد ملی کارآفرینی اظهار کرد: دولت و بخش خصوصی در شکل گیری بنگاه‌ها و کار‌های استارت آپی نقش دارند.

منصوری بیان کرد: در کشور ما برای حمایت از استارت آپ‌ها مجوز و وام ارائه می‌شود، همچنین برای حمایت از بنگاه‌ها کارخانه نوآوری تأسیس می‌شود، اما علاوه بر حمایت از استارت آپ‌ها باید به فکر اکوسیستم باشیم و این کار پیچیده است که دولت باید بستر آن را فراهم کند.

همه گیر شدن کارهای تولید محتوا زمان بر است

وی افزود: به دلیل شرایط قانونی و سیاست‌گذاری‌های فعلی در کشور همه گیر شدن کارهای تولید محتوا زمان بر است، اما با مشارکت بخش عمومی و خصوصی می‌توانیم این نوع کارها را به سطح ملی برسانیم.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حدود 4 تریلیون دلار تبادل تجارت در حوزه ICT در سال 2016 داشتیم و پیش بینی شده این رقم در سال 2023 به 6 تریلیون دلار برسد.


بیشتر بخوانید: «بنیاد ملی کارآفرینی محتوای دیجیتال» به زودی راه‌اندازی می‌شود


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان