در #تهران_ما پیگیری شد؛

شهرداری مسئول جمع آوری معتادان خیابان‌های مجاور میدان امام حسین (ع) نیست

#تهران_ما شکایات شهروندان از تجمع معتادان در خیابان ثارالله میدان امام حسین (ع) را پیگیری کرد.

شهرداری مسئول جمع آوری معتادان خیابان‌های مجاور میدان امام حسین (ع) نیست

تجمع معتادان در خیابان‌های مجاور میدان مام حسین (ع)به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از شهروندان با ارسال پیامک به بخش #تهران_ما باشگاه خبرنگاران جوان درخواست رسیدگی به وضعیت خیابان ثارالله  در میدان امام حسین(ع) داشت.

این شهروند در پیامک خود اعلام کرد: این منطقه از لحاظ ترافیکی دچار مشکل است و در کنار آن نیز تجمع معتادان متجاهر در ساعات پایانی امنیت منطقه را با چالش مواجه کرده است.


بیشتربخوانید: شهروندان حضور معتادان متجاهر در محلات را به پلیس گزارش دهند


شهردار ناحیه 1منطقه 13شهرداری تهران پاسخ داد؛

محمد معما شهردار ناحیه 1 منطقه 13 شهرداری تهران درگفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره موضوعی که شهروندان نسبت به آن اعتراض داشتند (ترافیک خیابان و تجمع معتادین متجاهر) گفت: موضوع ترافیک معبر ونحوه مدیریت آن از ید اختیار شهرداری منطقه خارج است و شهروندان گزارش‌های خود در این باب را باید به پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام کنند.

شهردار ناحیه 1 منطقه 13 شهرداری تهران ادامه داد: نکته دیگری که شهروندان نسبت به آن گلایه داشتند بحث تجمع معتادین متجاهر در این خیابان بود که باعث چالش‌های اجتماعی در محدوده شده است که در پاسخ به این گلایه نیز شهروندان باید بدانند که موضوعات انتظامی از جمله جمع آوری معتادان متجاهر از حوزه وظایف پلیس انتظامی تهران بزرگ است.

معما تأکید کرد: شهروندان برای حل مشکل معتادین متجاهر در معبر مراتب اعتراض خود را به پلیس اعلام کنند.

لزوم شکایت شهروندان به پلیس

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان