دانستنی های شهر پاتایا

باغ نانگ نوچ پاتایا

اگر به دنبال یک باغ استوایی هستید، بهترین مکان باغ نانگ نوچ پاتایا است. در این باغ علاوه بر نمایش های فرهنگی، نمایش فیل ها نیز اجرا می شود. این باغ استوایی در شهر ساحلی پاتایا و در حدود هفده کیلومتری آن قرار دارد. در این باغ مکان های سنتی وجود دارد و مجموعه ای از گل های موجود در سراسر جهان است. اگر به محیط زیست و طبیعت پرگل علاقمند هستید به این باغ حتما سر بزنید. همراه شدن با تور پاتایا این امکان را به شما می دهد تا علاوه بر بازدید از این باغ زیبا، از سایر مکان های دیدنی پاتایا به راحتی بازدید کنید
این باغ مساحتی در حدود دو و نیم کیلومتر مربع دارد. باغ نانگ نوچ متشکل از سالن نمایش، پارک های گیاه شناسی و رستوران است. قدم زدن در این باغ مانند قدم زدن در کل باغ های جهان است زیرا این باغ انواع گونه های گیاهی موجود در جهان را در خود جای داده است. در این باغ حتی می توانید به قرن هجدهم سفر کنید و باغ رنسانس اروپایی ها را مشاهده کنید.

 تور تایلند تو پاتایا

بازدید از موزه ریپلی با تور پاتایا

در این موزه شما می توانید عجیب ترین موجوداتی که در جهان وجود داشته اند را مشاهده کنید. همچنین در این موزه می توانید وسایلی را که تا به امروز از آن برای شکنجه استفاده شده است را ببینید. به طور مثال ماسک هایی که پوست انسان ها را می کنند. علاوه بر این موارد ماکت کوچکی از کشتی تایتانیک قرار دارد که جنس آن چوب کبریت می باشد. برای این که به این موزه بروید باید به مرکز خرید رویال گاردن، طبقه سوم مراجعه کنید. در تور پاتایا دلتابان شما را به این مکان دیدنی خواهیم برد؛ و توضیحات کاملی را در تور پاتایا از راهنماهای دلتابان دریافت خواهید کرد.

 

بازار شناور پاتایا

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری تور پاتایا، بازار شناور بزرگ آن است. این بازار با مساحت صد هزار کیلومتر مربعی خود بزرگترین بازار شناور جهان به شمار می آید؛ و در مدت کمی که از افتتاح آن می گذرد، توانسته به نمادی از فرهنگ و هنر بندر پاتایا تبدیل شود. این بازار در جنوب پاتایا قرار گرفته و برای رسیدن به آن بهتر است از ایستگاه های اتوبوس های شهری استفاده کنید. برای گردش در بازار شناور پاتایا باید بلیط تهیه کنید؛ که هزینه این بلیط در حدود دویست بات(واحد پولی تایلند) است. اگر در ساعت های اولیه روز به این بازار بروید می توانید از تخفیف های ارائه شده برای بلیط ها استفاده کنید. ساعات بازدید از بازار شناور پاتایا از نه صبح تا هشت شب است. ضمن اینکه این بازار در تمام روزهای هفته به جز یکشنبه ها فعالیت دارد.

 

بررسی بهترین راه خرید بلیط هواپیما

خرید بلیط هواپیما پاتایا ، کار چندان مشکلی نیست. اما باید اطلاعات کافی در این مورد داشته باشید تا بتوانید با خیال آسوده بلیط مورد نظر خود را تهیه کرده و یک سفر آرام و راحت را تجربه کنید. مخصوصا اینکه خرید بلیط پروازهای داخلی به نسبت کار آسان تری است. اما باید در عین حال دقت لازم را نیز داشته باشید. شما در این مقاله تا حدودی می توانید با بلیط هواپیما، روش های خرید بلیط و نکات مهم در این زمینه آشنا شوید و در نهایت با خیالی آسوده و با اطلاعات کامل بلیط خود را خریداری کنید.

 

 تور تایلند تو پاتایا

خرید بلیط هواپیما آسان و راحت

برای سفر به نقاط مختلف جهان و حتی سفرهای داخلی، روش های مختلفی وجود دارد. از جمله این روش ها می توان به مسافرت با هواپیما، قطار و اتومبیل شخصی اشاره کرد. اما در این بین مسافرت با هواپیما، طرفداران بیشتری دارد. شاید دلیل این موضوع راحتی در سفر و کاهش قابل توجه زمان مسافرت باشد. البته باید به این موضوع نیز اشاره کنیم که به همین تناسب، قیمت بلیط هواپیما نسبت به سایر روش ها بیشتر است. اگر تجربه مسافرت هوایی زیادی ندارید، پیشنهاد می کنیم، ابتدا اطلاعاتی در خصوص بلیط و نکات مهم در این باره کسب کنید. این کار می تواند به شما در خرید آسان بلیط هواپیما کمک فراوانی بکند. مخصوصا اگر قصد خرید بلیط های خارجی را دارید، شاید کار کمی برای شما دشوار باشد. شما با کسب اطلاعات کامل درباره بلیط ها و نحوه دریافت آنها می توانید به راحتی بلیط خود را با شرایط مناسب خریداری کنید.

 

لذت خرید اینترنتی بلیط

آژانس گلفام سفر برای آسایش شما عزیزان نحوه خرید بلیط و رزرو آنلاین هتل پاتایا را به راحت ترین حالت ارائه می دهد. برای خرید بلیط اینترنتی کافیست وارد سایت گلفام سفر بشوید و در صفحه نخست، شهر مبدا، شهر مقصد، تاریخ سفر، تعداد مسافران و کلاس پروازی را انتخاب کرده و روی دکمه ی جستجو کلیک کنید. سپس لیست پرواز های موجود بر حسب ارزان ترین به گرانترین نمایش می دهد. شما می توانید با همراه داشتن کارت بانکی و کارت ملی برای خرید بلیط های پرواز داخلی و همراه داشتن کارت بانکی و پاسپورت برای خرید بلیط های پرواز خارجی اقدام کنید.

تور تایلند تو پاتایا

 

خرید بلیط هواپیما از آژانس مسافرتی

خرید بلیط هواپیما از آژانس مسافرتی می تواند به نفعتان باشد! زیرا آژانس مسافرتی به صورت مستقیم با شرکت هواپیمایی در ارتباط است. شما می توانید از طریق آژانس مسافرتی گلفام سفر بلیط به اقصی نقاط دنیا خریداری کنید. این بلیط ها به دو صورت چارتری و سیستمی در دسترس شما عزیزان قرار می گیرند. آژانس گلفام سفر چارترکننده مستقیم بلیط های هواپیما در بسیاری از مسیرهای محبوب ایرانیان است و شما با خرید از این آژانس می توانید از پرداخت هزینه بالا جلوگیری کنید. همچنین تیم مجرب بند الف در گلفام سفر می توانند برای شما عزیزان بلیط پرواز بیش از 900 ایرلاین به مقصد بیش از 70 کشور جهان رزرو کنند.

  • پاسخگویی به مسافران در آژانس مسافرتی گلفام سفر

تیم پشتیبانی آژانس گلفام سفر در تمامی روزهای سال، حتی روزهای تعطیل تا ساعت 24 پاسخگوی شما مسافران گرامی هستند.
سفر تنها چیزی است که با خریدن آن ثروتمندتر می شوید.

برگرفته از وب سایت آژانس مسافرتی گلفام سفر به آدرس اینترنتی https://www.golfamsafar.com

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان