با بهترین مراکز خرید گوا آشنا شوید

زمانی که اسم گوا را می شنوید، احتمالا تنها به سواحل بی نظیرش فکر می کنید. جاذبه ای که به نظر می رسد از «خرید» فاصله‌ی زیادی داشته باشد اما باید بگوییم که این تصور اشتباه است! مراکز خرید گوا در حقیقت بهشت رویایی علاقمندان به خرید هستند و به معنای واقعی بازارهای سنتی، مدرن یا شبانه را معنا می کنند

با بهترین مراکز خرید گوا آشنا شوید

زمانی که اسم گوا را می شنوید، احتمالا تنها به سواحل بی نظیرش فکر می کنید. جاذبه ای که به نظر می رسد از «خرید» فاصله‌ی زیادی داشته باشد اما باید بگوییم که این تصور اشتباه است! مراکز خرید گوا در حقیقت بهشت رویایی علاقمندان به خرید هستند و به معنای واقعی بازارهای سنتی، مدرن یا شبانه را معنا می کنند. بازارهایی سرشار از رنگ و تخفیف که طیف گسترده ای از اجناس و قیمت ها را در خود جای داده است.

مراکز خرید گوا تمامی ندارند! در کنار بازارها، فروشگاه های گوا هم از جذابیت های دیگری برخوردار است. در آن ها می توانید اجناس گران قیمت یا ارزان را خریداری کنید؛ انتخاب کاملا با شماست.

به مراکز خرید بزرگ بروید و از برندهای معروف لباس و زیورآلات خریداری کنید. حتی می توانید به کتابفروشی ها هم سر بزنید و از هر ژانری که بخواهید، کتاب تهیه کنید. صنایع دستی یا عتیقه‌ جات بخرید و از تخفیف ها استفاده کنید. با ما همراه باشید تا بهترین مراکز خرید گوا را به شما معرفی کنیم:

نمایی از یکی از بازارهای سنتی گوا

بازار آنجونا از مراکز خرید در گوا

یکی از بازارهای شمالی شهر و از معروف ترین مراکز خرید ارزان در گوا است که چهارشنبه ها در کنار ساحل برگزار می شود. این چهارشنبه بازار عاشقان خرید را حیرت زده می کند! با غرفه هایی که انواع صنایع دستی، زیورآلات، سوغاتی ها و غیره را می فروشند، این بازار را حتما باید در سفر به گوا بازدید کرد. علاوه‌بر این، قیمت ها در چهارشنبه بازار آنجونا بسیار مقرون به صرفه است.

به یاد داشته باشید اگر به این بازار می روید، حتما از  انواع پاپوش، زیورآلات و بدلیجات، سوغاتی و سایر محصولات آن دیدن کنید.  برای رزرو تور گوا  می توانید از طریق الی گشت اقدام نمایید تا با بهترین قیمت و کیفیت، یک سفر خاطره انگیز را تجربه نمایید.

بازار ماپوسنا

این بازار، یکی از مراکز خرید گوا و یک مکان فوق العاده برای هر خریداری است. بازار ماپوسنا آخر هفته ها برگزار می شود اما اگر بخواهید تجربه ای از بوها و طعم های سنتی بازارهای گوا را داشته باشید، پیشنهاد می کنیم در بازار ماپوسنا گردش کنید. جایی که در یک صبح آفتابی می توانید تقریبا هر چیزی را که بخواهید در آن پیدا کنید.

در این بازار می توانید انواع صنایع دستی و سفال را برای خرید پیدا کنید. همچنین در ماپوسنا انواع ماهی تازه، ادویه جات، خیارشور یا ترشیجات خانگی، میوه و سبزیجات و عرچه که فکر کنید به فروش می رسد. قیمت ها در این بازارچه به گونه ای است که خریداران کاملا راضی و خوشحال ماپوسنا را ترک می کنند.

بهترین ادویه ها را در هند پیدا کنید!

بازار پانجیم

یکی از بازارهای روباز است که مشتریان را کاملا سر ذوق می آورد. انواع صنایع دستی، آجیل و خشکبار و البته ادویه های مختلف، بازار پانجیم یکی از بزرگترین مراکز خرید محلی در گوا به شمار می رود. با قدم زدن در پانجیم، شما به نوعی تمامی گوا را تجربه خواهید کرد. شاید به همین دلیل است که برای گردشگران نیز این بازار از اهمیت زیادی برخوردار است. مردم به بازار پانجیم می آیند، خرید می کنند، اوقات خوشی را می گذرانند و از فضای محلی لذت می برند. بنابراین، این تنها یک خرید ساده نیست! در ضمن، بازار پانجیم از ساعت هفت و نیم صبح تا پاسی از شب قابل بازدید است.

پانجیم از بازارهای محلی بزرگ گوا

میدان کالانگوت

اگر واقعا قصد داشته باشید تا با مراکز خرید گوا از نزدیک رو‌به‌رو شوید، بهترین گزینه میدان کالانگوت است. ما بهترین هتل ها را در اختیار شما قرار می دهیم، بنابراین برای رزرو هتل گوا با الی گشت همراه شوی. این بازار در یکی از پرطرفدارترین سواحل گوا واقع شده است. کالانگوت در امتداد ساحل کشیده شده است و در آن هرچه که بخواهید پیدا می شود. لباس های مد روز و صنایع دستی،  سوغاتی و صدف های دریایی، فرش و غذاهای دریایی… همه و همه را می توانید در این بازار ساحلی و رنگارنگ پیدا کنید. اگر به این بازار می روید، به یاد داشته باشید حتما بدلیجات، فرش و لباس ها را ببینید!

بازار ساحلی کالانگوت

شنبه بازار شبانه‌ی اینگو

شنبه بازار شبانه‌ی اینگو در آرپورا یکی از مراکز خرید محبوب گوا برای گردشگران است و مسافران زیادی از آن دیدن می کنند. در این بازار محلی نیز می توانید مانند بازارهای دیگر، فرش، صنایع دستی، لباس، کتاب و چیزهای دیگر را پیدا کنید. نکته‌ی جالب در مورد این بازار این است که در شب برگزار می شود، بنابراین از جذاب های خاص خود برخوردار است.

با این وجود، آنچه گردشگران را به خرید در این بازار شگفت انگیز تشویق می کند، فضای مطبوع و سوسوی چراغ ها در شب است که بر جذابیت های این محل می افزاید.

فراموش نکنید که در این بازار صنایع دستی هایی از راجستان، کشمیر و تبت خریداری کنید؛ چراکه این هنرهای دستی به راحتی در جای دیگر پیدا نمی شوند.

شنبه بازار شبانه‌ی اینگو

بازار باگا

یکی از شنبه بازارهای بسیار محبوب در گوا، بازار رو باز باگا است. در این مکان هرچه را که بخواهید پیدا می کنید؛ از لباس و خرده ریز گرفته تا زیورآلات و صنایع دستی!

جالب ترین چیزی که می توانید در این بازار پیدا کنید، آرایشگاه هایی است که می توانید آن ها موهایتان را کوتاه کنید! همچنین کافه هایی هم در این محل وجود دارند که می توانید در آن ها بنشینید و ضمن نوشیدن قهوه، رهگذران را تماشا کنید.

باگا از مراکز خرید گوا

اما خرید در گوا تنها به بازارهای سنتی محدود نمی شود. وجود انواع مراکز خرید جدید و امروزی در گوا باعث شده تا خرید کردن، نه تنها برای آن ها که به دنبال تجربه‌ی حس سنتی و محلی آن هستند جذاب باشد، بلکه مسافرانی که از فضای مدرن لذت می برند نیز سرگرم کننده است. در ادامه، از محبوب ترین مراکز خرید گوا خواهیم گفت:

مرکز خرید دِ گوا

دِ گوا یکی از معروف ترین مراکز خرید در گواست که با حدود 80 مغازه، در سه طبقه ساخته شده. برندهای معروف لباس را همراه یک فودکورت در این مرکز خرید پیدا خواهید کرد. دو طبقه پارکینگ این مرکز با ظرفیت 300 خودرو و 350 دوچرخه، موجب شده تا خیال خریداران از نظر پارک خودرو کاملا راحت باشد. دِ گوا گنجایش 1000 نفر را در خود دارد و با تنوع لباس و انواع خوراکی ها یک مکان بی نظیر برای خرید به حساب می آید. همچنین، چهار نمایشگر در سینمای این مرکز واقع شده است تا شما بتوانید در کنار خرید، آخر هفته‌ی خود را با تماشای یک فیلم عالی، کامل کنید!

شما همچنین می توانید بلیط هواپیمای گوا را از الی گشت تهیه نمایید و از یک سفر بی نظیر به این قسمت از کشور هند لذت ببرید.

مراکز خرید مدرن در گوا

مرکز خرید کاکولو

کاکولو اولین مرکز خرید لوکس در گوا به شمار می رود. این مرکز خرید در چهار طبقه ساخته شده که هرکدام از آن ها جذابیت های خاص خود را دارند. در طبقه های اول و دوم خرده فروشی های لباس قرار دارد. طبقه‌ی سوم شامل مبلمان و کتابفروشی است اما انچه حقیقتا افراد به این مرکز خرید جذب می کند، در طبقه‌ی چهارم واقع شده است.

در این طبقه (با انواع کنسول های بازی، ماشین ها و اسباب بازی ها) یکی از معروف ترین مرکزهای بازی در جهان قرار گرفته است. علاوه‌بر این، سینمایی با هفت صفحه‌ی نمایش مجزا، سالن برگزاری جلسات کاری و چندین امکان دیگر، از ویژگی های که این مرکز خرید را منحصر به فرد ساخته است.

کاکولو، مرکز خرید لوکس گوا

مراکز خرید و بازارهای سنتی گوا تمام نشدنی هستند. با این وجود ما بهترین آن‌ ها را معرفی کردیم و از ویژگی های هریک گفتیم. شما چه مراکز خریدی را در گوا می شناسید؟ نظر شما در مورد این مقاله چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان