موسوی: ظریف فردا به قزاقستان سفرمی‌کند

خبرگزاری مهر: سیدعباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه صبح امروز (یکشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک و گرامیداشت هفته وحدت اظهار داشت: در روز‌های آینده کنفرانس وحدت اسلامی را با مهمان‌هایی از سراسر دنیا خواهیم داشت.

وی با اشاره به قهرمانی فوتبال ساحلی نیز گفت: قهرمانی فوتبال ساحلی کشور جام بین قاره‌ای را خدمت ملت ایران و این قهرمانان تبریک عرض می‌کنم.

سخنگوی وزارت خارجه ضمن اشاره به زلزله آذربایجان شرقی به خانواده‌های داغداران تسلیت گفت و عنوان کرد: از شخصیت‌ها و دولت‌هایی که این حادثه را تسلیت گفتند تقدیر می‌کنم.

موسوی با بیان اینکه مهمترین تحولی که هفته گذشته شاهد آن بودیم آغاز گام چهارم کاهش تعهدات هسته‌ای ایران بود ادامه داد: حضور وزیر امور خارجه و رئیس جمهور در باکو را داشتیم. آقای ظریف روز گذشته در بیست و چهارمین نشست اکو حضو داشتند و آقای عراقچی به روسیه رفتند و در آنجا سخنرانی کردند.

وی افزود: چند نشست بین المللی هم داریم که به زودی شاهد آن خواهیم بود. آقای ظریف فردا و پس فردا به قزاقستان سفر خواهد کرد و در کنار آن با مقامات عالی رتبه در رابطه با مسائل دوجانبه و منطقه‌ای دیدار خواهد کرد.

ادامه دارد...

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان