قبل از خرید تور نوروز ۹۹ اروپا حتما باید این گفتگو را بخوانید

خواندن این گفتگو برای کسانی که می‌خواهند در نوروز ۹۹ به تور اروپا بروند لازم است!

قبل از خرید تور نوروز 99 اروپا حتما باید این گفتگو را بخوانید

 

ستاره ؛ سرویس گردشگری - با سعید؛ مسئول تورهای نوروزی اروپا در آژانس گردشگری نهال‌گشت به گفتگو نشسته‌ایم و سوالات متداول شما را درباره تور اروپا از او پرسیده‌ایم. او سال‌هاست در این حوزه فعالیت می‌کند و زیر و بم تورهای اروپا را می‌شناسد.

 

سوال: سعید جان اولین دغدغه تور نوروز 99 اروپا گرفتن ویزاست. فقط 4 ماه به گرفتن ویزای اروپا باقی مانده و خیلی‌ها ویزا نگرفته‌اند. آیا امیدی برای گرفتن ویزا هست؟

پاسخ: چرا که نه! صد در صد! فرآیند گرفتن ویزای شنگن شامل جمع‌آوری مدارک، گرفتن وقت سفارت و انگشت‌نگاری و اعلام جواب است. کل این فرآیند حداکثر 2 ماه طول می‌کشد. اما تنها عاملی که می‌تواند آن را طولانی کند، نقص در مدارک و گرفتن وقت سفارت است. این‌ها همان عواملی هستند که باعث می‌شوند خیلی از هموطنان ما فکر می‌کنند گرفتن ویزای شنگن سخت و دشوار است، خب حق هم دارند، چون این کار به تجربه نیاز دارد.

از طرفی معلوم نیست وقت سفارتخانه‌ها چه زمانی باز می‌شود، در واقع وقت‌های خالی سفارتخانه‌ها از الگوریتم مشخصی پیروی نمی‌کند و به صورت تصادفی باز می‌شود، به محض اینکه وقت‌های خالی باز می‌شود، ظرف مدت کوتاهی پر می‌شوند، بنابراین مسافرانی که به دنبال گرفتن وقت ویزا هستند باید مدت‌ها وقت صرف کنند تا دستشان بیاید چه زمانی وقت‌های خالی سفارت باز می‌شوند.

به همین دلیل من توصیه می‌کنم که مسافران عزیز فرآیند گرفتن ویزا را به افراد متخصص و کارشناسان این حوزه واگذار کنند تا فرصت سفر نوروزی‌شان به اروپا سوخت نشود.

ما در نهال‌گشت تیمی داریم که در گرفتن ویزا به معنای واقعی متخصص هستند، به خوبی می‌دانند گرفتن ویزا به چه مدارکی نیاز دارد، چه کارهایی لازم است  انجام شود تا مدارک برگشت نخورد و چه زمانی وقت‌های خالی سفارت باز می‌شوند.

به همه خوانندگان این گفتگو پیشنهاد می‌کنم با شماره 02633143 تماس بگیرند تا همکارانم به صورت رایگان به همه سوالات آنها پاسخ دهند. ما با کمال فروتنی در این زمینه ادعا داریم که خبره و جزو بهترین‌ها هستیم.

 

سوال: بسیار عالی! حالا فرض کنیم ویزا گرفتیم، بهترین زمان خرید تور اروپا چه وقت است؟

پاسخ: ببینید بستگی به مقصدتان دارد. مثلا برای ویزای ایتالیا به 45 تا 60 روز زمان نیاز است، اما گرفتن ویزای فرانسه به حدود 30 روز زمان نیاز دارد. اما بهتر است از 60 روز قبل از سفر اقدام کنید، چون هر قدر به روزهای عید نزدیک‌تر شویم، ممکن است تورها پر شوند و سفارتخانه‌ها وقت‌های خالی کمتری داشته باشند. هتل‌های خوب و تورهای جذاب هم زودتر پر می‌شوند.

 

سوال: برویم سراغ قیمت تور؛ قیمت تورهای اروپا چطور محاسبه می‌شود؟

پاسخ: قیمت تور اروپا به 3 عامل اصلی بستگی دارد؛ هزینه اخذ ویزای توریستی شنگن، بلیط رفت و برگشت و هتل محل اقامت. هزینه اخذ ویزای توریستی که 60 یورو است و در سفارت مربوطه پرداخت می‌شود. هزینه رفت و برگشت به ایرلاین تور مورد نظر بستگی دارد و هزینه اقامت در هتل به محل آن هتل و کیفیت خدماتش مربوط می‌شود. هر قدر هتل لاکچری‌تر و خدماتش باکیفیت‌تر باشد هزینه‌اش بیشتر است.

اگر دغدغه هزینه دارید، می‌توانید از تور ارزان اروپا بازدید کنید و آنها را در سایت ما پیدا کنید. این تورها با هتل‌هایی 2 یا 3 ستاره قرار داد دارند، اما انصافا کیفیت خدماتشان تفاوت فاحشی با دیگر هتل‌ها ندارد.

 

سوال: خب چرا قیمت تورهای اروپا با هم فرق دارند؟

پاسخ: دلیل اختلاف قیمت خدماتی است که در پکیج تور ارائه می‌شود، مثلا در بعضی از پکیج‌ها خدمات ترانسفر فرودگاهی انجام می‌شود و در بعضی دیگر خیر. یا اینکه در بعضی از پکیج‌ها عوارض خروج از کشور وجود دارد و در بعضی دیگر خیر. این عوامل روی اختلاف قیمت تورها اثر می‌گذارد.

اما یکی از مهم‌ترین عوامل در برگزاری تور اروپا سود آژانس گردشگری است. طبیعتا هر قدر آژانس گردشگری مورد نظر سود بیشتری را مد نظر داشته باشد قیمت تورهایش بیشتر خواهد بود. خوشبختانه از این جهت باید بگویم که قیمت ما در آژانس گردشگری نهال‌گشت از 70 درصد قیمت تورهای اروپایی آژانس‌های گردشگری دیگر پایین‌تر است. برای اینکه این ادعا به خوانندگان این گفتگو ثابت شود کافی است وارد سایت ما بشوند و قیمت‌ها را با بقیه آژانس‌ها مقایسه کنند.

 

سوال: برویم سراغ پکیج تور نوروز 99 اروپا. این پکیج چه خدماتی را شامل می‌شود؟

پاسخ: به طور کلی این پکیج شامل اخذ ویزای توریستی شنگن، بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت هتل، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری، تورلیدر فارسی‌زبان، راهنمای محلی و بیمه مسافراتی است. اما همان طور که گفتم، این آپشن‌ها در تورهای مختلف متفاوت است.

 

سوال: خب به آخر گفتگو رسیدیم. توصیه‌‌ای برای کسانی که می‌خواهند تور نوروز 99 اروپا بخرند داری؟

پاسخ: برای خرید تور اروپا نوروز 99 ، توصیه‌ام این است که تا می‌توانند با افراد خبره مشورت کنند، مقاله بخوانند و با آگاهی کامل تورهای اروپایی را بخرند. حیف است که خاطره خوش یک سفر نوروزی، آن هم سفر اروپا، به تجربه‌ای بد تبدیل شود و هم زمان و هم پولتان هدر رود. تجربه سال‌ها تورلیدری و مدیریت من در حوزه گردشگری به من نشان داده مسافرانی که اهل مشورت کردن با کارشناسان و خواندن مقاله و مطالب مختلف درباره تور مورد نظرشان هستند و با آگاهی یک تور را انتخاب می‌کنند، بیشتر از بقیه لذت می‌برند.

 

قبل از خرید تور نوروز 99 اروپا حتما باید این گفتگو را بخوانید

 

همان طور که گفتم، مخاطبان اگر سوالی دارند می‌توانند با من و همکارانم تماس بگیرند و مشورت کنند (شماره 02633143). همچنین ما یک باشگاه مشتریان 45000 نفری داریم که در آن مطالب مختلفی در حوزه تورهای اروپایی و سایر تورها به مشتریانمان ارائه می‌دهیم. می‌توانید عضو خبرنامه ما شوید و آخرین اخبار و مطالب مربوط به تورهای اروپایی را از آنجا دریافت کنید تا باخیال راحت و اطلاعات کامل به اروپا سفر کنید.

امیدوارم تور نوروز 99 اروپا به همه هموطنان عزیزم خوش بگذرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان