آیا از بهترین زمان سفر به ژاپن با خبرید؟

ژاپن کشوری است با تاریخ کهن و فرهنگ غنی که امروزه به تکنولوژی پیشرفته اش معروف است. اگر قصد سفر سرزمین خورشید تابان را دارید باید بگوییم چیزهایی هست که بهتر است حتما بدانید

آیا از بهترین زمان سفر به ژاپن با خبرید؟

ژاپن کشوری است با تاریخ کهن و فرهنگ غنی که امروزه به تکنولوژی پیشرفته اش معروف است. اگر قصد سفر سرزمین خورشید تابان را دارید باید بگوییم چیزهایی هست که بهتر است حتما بدانید. از بهترین زمان سفر به ژاپن گرفته تا غذاهایی که باید امتحان کنید، مقدار پولی که لازم دارید و غیره. در این مقاله، مجله‌ی الی گشت به بهترین زمان سفر به ژاپن می پردازد و نکات مهمی را درمورد این کشور ذکر می کند. با ما همراه باشید:

منظره‌ی کوه فوجی در بهار

آنچه باید قبل از سفر به ژاپن بدانید

سیستم حمل و نقل ژاپن به طرز غیر قابل باوری کارآمد و راحت است اما اصلا فکر نکنید که ارزان هم هست! اگر بنا دارید در بهترین زمان سفر به ژاپن به مناطق مختلفی از این کشور سفر کنید، پیشنهاد ما این است که با قطار سفر کنید و تنها به دیدن توکیو و کیوتو که در نزدیکی توکیو قرار گرفته بروید. با این کار در هزینه ها صرفه جویی زیادی خواهید کرد.

در طی این سفرها هم می توانید از قطارهای فوق سریع ژاپن استفاده کنید که خودشان به نوعی یکی از جاذبه های‌ گردشگری در ژاپن هستند. برای استفاده از قطارهای ژاپن بهتر است بلیط آن را قبل از سفر تهیه کنید. با این کار برای یک هفته شامل تخفیف های آن خواهید شد.

چرا باید ژاپن سفر کنید؟

ژاپن ترکیب بسیار عجیبی از آرامش و آشفتگی، سنت و مدرنیته است که درست در میان تمام چیزهایی قرار گرفته که دوست دارید ببینید. تاریخ خاص این کشور و وجود مبارزان افسانه و سنت ویژه‌‌ی ژاپن، سرزمین خورشید تابان را به یک کشور بی نظیر برای سفر تبدیل کرده است. در بهترین زمان سفر به ژاپن برای رزرو تور توکیو می توانید به وب سایت الی گشت مراجعه کنید.

منظره ای از برج معروف ژاپن در شب

بهترین زمان سفر به ژاپن

نکته‌ی حیرت انگیز درمورد ژاپن این است که تمام فصول آن برای سفر مناسب است! چراکه شما در هر فصل که به سرزمین خورشید تابان بروید، یک تجربه‌ی منحصر به فرد را تجربه خواهید کرد. در بهار، شکوفه های گیلاس تمام فضا را پر کرده اند، کوه‌نوردی در فوجی طی تابستان فوق العاده است، تغییر رنگ برگ ها در پاییز چشم ها را خیره می کنند و در زمستان، اسکی در کوهستان شما را سرگرم نگه می دارد.

سفر به ژاپن؛ شکوفه هایی با شهرت جهانی

از دید بسیاری از گردشگران بهترین زمان سفر به ژاپن، فصل بهار است. با هوای مطبوع، شکوفه های گیلاس و باران های بهاری پراکنده. جالب است بدانید که 4 روز تعطیلات ملی در ژاپن وجود دارد که مقارنت آن با دیگر تعطیلات هفته آن را به یک هفته‌ی کامل افزایش می دهد.

این زمان که به «هفته‌ی طلایی» معروف است، برای ژاپنی ها فرصت بسیار مناسبی است که به مسافرت بروند؛ خواه داخل کشور و خواه خارج. برای اطلاعات بیشتر در مورد هفته‌ی طلایی ژاپن می توانید به وب سایت هفته‌ی طلایی مراجعه نمایید.

تصویری از قطار در حال گدر در ژاپن

نکات جالب در مورد کشور ژاپن

نکته های جالبی در مورد سفر به ژاپن وجود دارد که دانستن آن ها خالی از لطف نیست. برای مثال:

به طور میانگین ژاپن سالانه هزار و پانصد زمین لرزه‌ی کوچک و بزرگ را تجربه می کند!

در ژاپن بیش از 200 آتشفشان وجود دارد

این کشور از 6٫852 جزیره تشکیل شده است

امنیت ژاپن چگونه است؟

در ژاپن امنیت بسیار بالاست و میزان جرم و جنایت اندک. بنابراین، با خیال راحت می توانید در بهترین زمان سفر به ژاپن به این کشور سفر کنید. به طور کلی دزدی در فرهنگ ژاپن حرکتی مذموم و نکوهیده است و این یعنی احتمال اینکه برای شما اتفاق بیوفتد بسیار پایین است اما این به معنی بی مبالاتی نیست! پس همواره مراقب وسایلتان باشید. ما توصیه می کنیم در صورت تهیه‌ی بلیط و رزرو هتل از الی گشت، حتما از بیمه‌ی مسافرتی نیز استفاده کنید.

قطار سریع السیر در ژاپن

بیشترین بودجه برای حمل و نقل کنار بگذارید!

یکی از گران ترین خدمات در کشور ژاپن مربوط به بخش حمل و نقل است و این کشور یکی از تمیزترین متروها و سیستم های اتوبوسرانی را در جهان دارد. در شهرهای بزرگ ژاپن برای حمل و نقل “بسته های مقرون به صرفه” برای سفر وجود دارد که شما با خرید آن ها مشمول انواع تخفیف ها می شوید. قطارها در ژاپن بسیار پرکاربرد هستند و راحت و تمیزند. سیستم ریلی ژاپن در تمام طول کشور کشیده شده و سفر به هر نقطه را آسان و به صرفه ساخته است.

آدام و رسوم ژاپن؛ هر آنچه جهان را شگفت زده می کند

در ژاپن آداب و رسوم خاصی وجود دارد که اگر تصمیم گرفته اید به این کشور سفر کنید، باید حتما بدانید! چراکه ندانستن آن ها گاهی می تواند مایه‌ی دردسر باشد. ما تعدادی از آن ها را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد:

غذاخوردن در هنگام راه رفتن در ژاپن حرکتی ناشایست است. برای خوردن نوشیدنی یا یک میان وعده بین راه، بهتر در گوشه‌ی مناسبی بنشینید.

لباس های سنتی بانوان

اشاره کردن با انگشت، حرکتی است که در این کشور بسیار ناشایست تلقی می شود. به جای انگشت اشاره، کف دستتان را باز کنید و به سمت مورد نظر اشاره نمایید.

هورت کشیدن نودل های غذایی نه تنها نشانه‌ی بدی نیست، بلکه به این معناست که شما از غذا خوشتان آمده و از میزبان تشکر می کنید!پس راحت باشید، آن ها اینکارتان را دوست دارند!

در ژاپن درآوردن کفش ها پیش از ورود به خانه رایج است، پس به این موضوع توجه کنید.

طبیعت ژاپن در بهار

در این مقاله، از فرهنگ و آداب و رسوم سرزمین خورشید تابان صحبت کردیم و از بهترین زمان سفر به ژاپن گفتیم. آیا شما تجربه‌ی سفر به این کشور را دارید؟ نظرات خود را درمورد این مقاله و سفر به ژاپن برای ما بنویسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان