شانه‌ای که از زیر بار مسئولیت خالی شد/ کدام نهاد مسئول برپایی نمایشگاه پرمخاطب در تهران است؟

اجرای طرح کنترل آلودگی هوا و برپایی نمایشگاه‌های پر مخاطب صدای پلیس تهران را نیز درآورد، اما شهرداری می‌گوید پلیس در جریان است.

شانه‌ای که از زیر بار مسئولیت خالی شد/ کدام نهاد مسئول برپایی نمایشگاه پرمخاطب در تهران است؟

شانه ای که از زیر بار مسئولیت خالی می شود / کدام نهاد مسئول برپایی نمایشگاه پرمخاطب در تهران است؟به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ چندی پیش در اظهارتی پیکان انتقادات خود را به سمت مدیریت شهری نشانه گرفت و در انتقاد از برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در پایتخت گفت: "چند بار به مسئولان بگوییم که نمایشگاه پر مخاطب را داخل شهر تهران برگزار نکنید؟ مسئولان شهری چرا توجه نمی‌کنند؟ از مسئولان قضایی تقاضا می‌کنم که وارد جریان ترافیک شوند."

این اظهارات در حالی است که مدیریت شهری از دو جبهه اجرای طرح کنترل آلودگی هوا و برپایی نمایشگاه پرمخاطب در تهران تحت فشار انتقادات قرار گرفته است.

برپایی نمایشگاه‌های پرمخاطب در پایتخت همواره موجب ایجاد گره‌های ترافیکی در حلقه‌های اطراف نمایشگاه می‌شود که برای خارج شدن از این ترافیک باید ساعت ها منتظر ماند.


بیشتر بخوانید: تقاضای رئیس پلیس پایتخت از قوه قضاییه/ سردار رحیمی: به موضوع ترافیک شهری ورود کنید 


علی پیرحسین‌لو مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اظهارنظر سردار حسین رحیمی فرمانده پلیس تهران بزرگ مبنی بر اینکه بار‌ها به مدیریت شهری درباره برگزار نکردن نمایشگاه پرمخاطب در تهران تذکر دادیم، اما باز شاهد برگزاری این قبیل نمایشگاه‌ها در پایتخت هستیم، گفت: زمانی که قرار است نمایشگاهی در شهر تهران برگزار شود‌، برای برپایی آن شورای ترافیک جلسه برگزار می‌کند و در انتها مصوبه نمایشگاه به امضای اعضای حاضر در شورا می‌رسد.

مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: پلیس راهور تهران بزرگ نیز یکی از اعضای شورای ترافیک است که سردار مهماندار رئیس پلیس این نهاد در جلسه شورای ترافیک حضور پیدا می‌کند.

پیرحسینلو تصریح کرد: زمانی که پلیس راهور تهران در شورای ترافیک حضور دارد نمی‌دانم مطرح شدن این بحث که مدیران شهری بدون هماهنگی با پلیس نمایشگاه‌های پرمخاطب برگزار می‌کنند به چه علت است، اما باز  با شورای ترافیک گفت‌وگویی انجام خواهم داد تا اگر لازم بود نظر کارشناسی آن‌ها را در این باره به اطلاع مردم برسانم.

یکی دیگر از افرادی که همواره در بحث برگزار شدن نمایشگاه‌های پرمخاطب در پایتخت مورد سوال و پرسش خبرنگاران قرار می‌گیرد محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران است.

محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران نیز در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اظهارنظر سردار حسین رحیمی فرمانده پلیس تهران بزرگ مبنی بر بی‌توجهی مدیریت شهری به برگزار نشدن نمایشگاه پر مخاطب در تهران گفت:‌ من از ابتدا همواره با برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در تهران مخالف بودم.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: اظهارنظر سردار رحیمی را باید از آقای حناچی پرسید که چرا نسبت به تذکرات پلیس راهور اقدام لازم را انجام نداده است.

گویا امروز اجرای طرح کنترل آلودگی هوا و برپایی نمایشگاه‌های پر مخاطب در تهران به مانند فرزندی است که هیچ یک از نهادها عواقب ناشی از اجرا و برپایی آن را قبول نمی‌کنند.

پلیس در شورای عالی ترافیک حضور دارد

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان