انتقاد فرماندار بستان‌آباد از طولانی شدن ساخت اورژانس

تبریز-ایرنا- فرماندار بستان‌آباد از طولانی شدن عملیات اجرایی ساختمان اورژانس بیمارستان استاد شهریار این شهرستان انتقاد کرد.

انتقاد فرماندار بستان‌آباد از طولانی شدن ساخت اورژانس

سید علی موسوی حسینی روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بارها خواستار تسریع در تکمیل ساختمان اورژانس بیمارستان استاد شهریار بستان آباد شده ایم، افزود: با این روند کاری مردم نیز برای دریافت خدمات بهتر از اورژانس در مشکل هستند.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان بستان آباد، وجود 188 روستا و جمعیت بالای 100 هزار نفری و ترانزیت بار و مسافر از این منطقه اظهار کرد: تجهیز بیمارستان و استقرار دائمی پزشکان متخصص از نیازهای ضروری بیمارستان استاد شهریار بستان آباد است.

موسوی به ظرفیت های مثبت بیمارستان استاد شهریار در برخی از حوزه های درمانی نیز اشاره کرد و گفت: در این بیمارستان بخش دیالیز به همت مسئولان شهرستانی و نیروهای خدوم شبکه بهداشت راه اندازی شده و خدمات درمانی این بخش موجبات رضایتمندی مردم شده است.

وی افتتاح پروژه های بهداشتی و درمانی شهرستان بستان آباد در سال جدید با اعتباری افزون بر 10 میلیارد تومان را نشان از دغدغه دولت در حوزه بهداشت و درمان عنوان کرد.

شهرستان بستان آباد با 100هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شرق تبریز واقع دشه است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان