توضیحات سردار اباذری درباره کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید هرمزگان

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان بیان کرد: کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان آغازی برای اجرای پروژه محرومیت‌زدایی خواهد بود.

توضیحات سردار اباذری درباره کنگره ملی 1500 شهید  هرمزگان

به گزارش ایسنا،‌ سردار اباذر سالاری  در جلسه کنگره ملی 1500 شهید استان هرمزگان با اشاره به زمان برگزاری این کنگره توضیح داد: کنگره 1500 شهید استان و کنگره‌ ملی شهدا از یکم تا پنجم دی ماه در بندرعباس برگزار خواهد شد.

وی د افزود: برنامه‌های متنوعی برای گرامیداشت یاد 1500 شهید استان هرمزگان در نظر داریم و برای اجرای آنها انتظار همکاری از سوی همه‌ نهادها، ادارات و سازمان‌ها باید از تمامی ظرفیت خود جهت آگاه‌سازی مردم نسبت به این کنگره استفاده کنند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان با اشاره به اینکه این رویداد صرفا یک برنامه فرهنگی نیست، بیان کرد: این کنگره آغازی برای اجرای پروژه محرومیت‌زدایی خواهد بود. در کنگره 1500 شهید باید 1500 پروژه ایجاد کنیم و امکانات لازم برای ازدواج ‌1500 زوج و برگزاری ده‌ها برنامه فراهم خواهد شد.

سردار اباذری افزود: آماده‌سازی مکان اجلاس نیازمند توجه ویژه است که معاون عمرانی استانداری هرمزگان و شهردار بندرعباس همکاری لازم را انجام‌داده‌اند و امیدواریم تا 15 آذرماه این مکان آماده شود. کنگره 1500 شهید، ظرفیت خوبی برای معرفی شهدای هرمزگان و اقدامی اثرگذار به منظور نشان دادن نقش بی‌بدیل شهدای استان به عنوان پاسداران آب‌های نیلگون سرزمین ایران است.

وی گفت: در این کنگره از مقام شهدای دفاع مقدس، شهدای زن، شهدای دریا، شهدای مدافع حرم و شهدای ایرباس که سند بین‌المللی مظلومیت مردم ایران و استان هرمزگان و جنایت آمریکاست که در آن خون شهدای اهل تسنن و تشیع در هم آمیخته است تجلیل و اختتامیه این کنگره با حضور مسؤولان کشوری و لشکری برگزار خواهد شد. قرار است در کنگره 1500 شهید استان هرمزگان، از لوگوی کنگره ملی شهدا رونمایی شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان