رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

فرزندان شهدا و ایثارگران با بنیاد شهید تعامل و همکاری داشته باشند

تهران- ایرنا- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه بنیاد آماده تعامل و دریافت پیشنهادات و نظرات فرزندان شهدا و ایثارگران است، ‌ تأکید کرد: از تمام فرزندان شهدا و ایثارگران می‌خواهیم با بنیاد در تعامل و همکاری باشند و نظرات خود را به ما اعلام کنند.

فرزندان شهدا و ایثارگران با بنیاد شهید تعامل و همکاری داشته باشند

 حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی روز سه‌شنبه در دیدار با اعضای هیئت فرزندان شهدای اسلام ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) و گرامی داشت هفته وحدت با اشاره به حجم بالای فعالیت‌ها در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد نهاد بسیار بزرگی است و به تعبیری فعالیت‌های چند وزارتخانه در این مجموعه انجام می‌شود و جمعیتی بالغ بر 3 میلیون و 300 هزار نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تحت پوشش بنیاد هستند.
وی با بیان اینکه خدمت در بنیاد را افتخار بسیار بزرگی برای خود می‌دانیم، افزود: در ابتدای حضور در بنیاد به دیدار مراجع عظام رفتم و همه آن‌ها به من فرمودند که حضور در بنیاد شهید و امور ایثارگران پاداش خدمت شما در طول انقلاب است. ما هر چه داریم به برکت شهداست و اگر امروز مقام معظم رهبری، رییس جمهور و مسئولان با قدرت در برابر زورگویی‌ها ایستاده‌اند به‌واسطه قدرتی است که شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ ایثار به ما داده است.

اهمیت دیدار با ایثارگران
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اهمیت دیدار با ایثارگران گفت: از ابتدای حضور در بنیاد با تشکل‌های ایثارگری دیدارهای مستمر داریم و از نظرات این عزیزان در مسیر کارها کمک می‌گیریم و بر اساس همین نظرات هم سه برنامه کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت برای فعالیت‌های بنیاد تنظیم کردیم. پرداخت معوقات ایثارگران مهم‌ترین محصول برنامه کوتاه‌مدت بود و فعالیت‌های زیاد دیگری نیز بر اساس همین برنامه‌ها انجام شده است.
معاون رییس جمهور 2 اولویت اصلی بنیاد را موضوع اشتغال و درمان ایثارگران دانست و خاطرنشان کرد: در طول 6 سال گذشته 102 هزار شغل برای ایثارگران ایجاد شده است اما در حال حاضر همین حدود از فرزندان ایثارگران جویای شغل هستند و با وجود مشکلات زیاد در این زمینه همچنان مشغول تلاش برای اشتغال این عزیزان هستیم.

فعالیت‌های بنیاد در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت
حجت الاسلام والمسلمین شهیدی با اشاره به فعالیت‌های بنیاد در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: در این حوزه تلاش‌های زیادی انجام گرفته است و امروز در رسانه‌ها و به‌خصوص صداوسیما برنامه‌های متعددی در مورد فرهنگ ایثار و شهادت تولید و پخش می‌شود.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین در دیدار با اعضای هیئت‌مدیره جمعیت آزادگان دفاع مقدس با بیان اینکه شهدا، ایثارگران و رزمندگان ما در جبهه‌ها کارهایی کردند که دشمن از کرده خود پشیمان شد افزود: همه ما مدیون فداکاری‌های این عزیزان هستیم و تلاش برای جبران بخشی از این زحمات وظیفه همه است. این کار با توجه به گستردگی جامعه ایثارگری و مشکلات موجود بدون کمک خود ایثارگران ممکن نیست و نقش تشکل‌های ایثارگری در این زمینه بسیار مهم و حساس است.

در جبهه‌های نبرد نظامی حماسه‌های بزرگی آفریده شد
معاون رئیس جمهور ادامه داد: امروز با وجود تمام کمبودها تلاش می‌کنیم فعالیت ها را پیش ببریم و امیدواریم همان‌طوری که روزی با حضور شهدا و ایثارگران در جبهه‌های نبرد نظامی حماسه‌های بزرگی آفریده شد، امروز نیز در جبهه نبرد فرهنگی و اقتصادی حماسه سازی کنیم و پیروز این میدان باشیم.
گفتنی است این دیدارها در محل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر و با حضور عادل مهری مدیرکل این دفتر برگزار شد و حجت الاسلام والمسلمین شهیدی پس از استماع نظرات و پیشنهادات حاضران، دستورات لازم را در خصوص درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان