معرفی افعی سیاه ویلز اند مور، DBS سوپرلگرای ۸۳۰ اسبی!

استون مارتین DBS سوپرلگرا قطعاً خودروی قدرتمندی است و افراد معدودی نیازمند قدرت بیشتری خواهند بود اما ویلز اند مور چندین گزینه‌ی ارتقا برای این خودرو در نظر گرفته که هریک قیمت ۴۱۹۳ یورویی در آلمان دارند.

معرفی افعی سیاه ویلز اند مور، DBS سوپرلگرای 830 اسبی!

استون مارتین DBS سوپرلگرا قطعاً خودروی قدرتمندی است و افراد معدودی نیازمند قدرت بیشتری خواهند بود اما ویلز اند مور چندین گزینه‌ی ارتقا برای این خودرو در نظر گرفته که هریک قیمت 4193 یورویی در آلمان دارند.


صرف‌نظر از انتخابی که خواهید داشت، هرکدام از این کیت‌های نرم‌افزاری باعث می‌شوند قدرت و گشتاور سوپر GT بریتانیایی به ترتیب 105 اسب بخار و 130 نیوتون متر بیشتر شود. به این ترتیب پیشرانه‌ی 12 سیلندر 5.2 لیتری DBS سوپرلگرا قدرت 818 اسب بخاری و گشتاور 1030 نیوتون متری خواهد داشت.


این قدرت بیشتر قطعاً روی پرفورمنس خودرو تأثیر مثبتی داشته هرچند ویلز اند مور نگفته شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت این خودرو چقدر است. البته مدل استاندارد در عرض 3.4 ثانیه از سکون به تندی 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد هرچند سقف سرعت خودرو تغییری نداشته و همان 340 کیلومتر در ساعت باقی‌ مانده است.


DBS سوپرلگرا به جرات یکی از زیباترین خودروهای کلاس خود بوده و بنابراین نیازمند تغییرات بصری نیست زیرا هرگونه دست‌کاری در بدنه نه تنها باعث زیبایی بیشتر نشده بلکه به طراحی آن آسیب هم می‌زند. ویلز اند مور هم تنها به نصب رینگ‌های جدید زیر خودرو بسنده کرده است.


این رینگ‌های 22 اینچی با لاستیک‌های پرفورمنس پیرلی که خاص این خودرو توسعه یافته‌اند همراه شده و البته می‌توان رینگ‌ها را با رنگ‌های متفاوتی سفارش داد.


قیمت این خودروی خاص در آمریکا، آلمان و بریتانیا به ترتیب از 304995 دلار، 274995 یورو و 225 هزار پوند شروع می‌شود و البته آپشن های شخصی‌سازی زیادی نیز برای آن وجود دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان