تیم توس با حسن یزدانی و خارجی‌ها مرحله مقدماتی لیگ کشتی را تمام می‌کند

تیم کشتی «تا ثبت جهانی توس» این هفته نیز با قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو و همچنین جبرئیل حسن‌اف و آرسن هاراتونیان به مصاف تیم ستارگان ساری خواهد رفت.

تیم توس با حسن یزدانی و خارجی‌ها مرحله مقدماتی لیگ کشتی را تمام می‌کند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز جمعه هفته جاری در قالب هفته سوم دور برگشت لیگ برتر آزاد، تیم ستارگان ساری در سالن سیدرسول حسینی از تیم «تا ثبت جهانی توس» پذیرایی خواهد کرد.

با توجه به بردوباخت‌های سه تیم دانشگاه آزاد اسلامی، «تا ثبت جهانی توس» و ستارگان ساری مقابل هم، این مسابقه تاثیر زیادی در تعیین دو تیم صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی و از آن مهم‌تر صعود به عنوان تیم اول یا دوم خواهد داشت.

با توجه به اینکه گروه مقابل سه تیمی بود و تیم پاس تهران نیز از ادامه رقابت‌ها انصراف داد، گروه الف دو تیمی شد و دو تیم بازار بزرگ و اترک در مرحله نیمه‌نهایی حاضرند و با توجه به قدرت تیم بازار بزرگ و استفاده این تیم از بهترین کشتی‌گیران ایران، دو تیم مدعی گروه ب تلاش زیادی دارند که به عنوان تیم اول از گروه خود صعود کنند تا مرحله نیمه‌نهایی به مصاف اترک بروند.

با این شرایط هر دو تیم ستارگان ساری و «تا ثبت جهانی توس» از همه بضاعت خود در مسابقه این هفته‌شان استفاده خواهند کرد.

در همین راستا درحالیکه حسن یزدانی تاکنون دو کشتی مهم برای مشهدی‌ها گرفته و هفته گذشته مقابل دو تیم ستارگان ساری و دانشگاه آزاد اسلامی در دو وزن 86 و 92 کیلوگرم کشتی گرفته، این هفته نیز قرار است تیمش را در مصاف با نماینده مازندران همراهی کند.

همچنین جبرئیل حسن‌اف آذربایجانی نیز شب گذشته (دوشنبه) وارد ایران شد و آرسن هاراتونیان نیز فردا (چهارشنبه) به جمع مشهدی‌ها ملحق می‌شود.



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان