صادقی: فوتبال بی‌رحم است، نباید گل‌گهر را دست‌کم بگیریم

هافبک تیم فوتبال شهر خودرو گفت که گل‌گهر را در بازی روز جمعه دست‌کم نخواهند گرفت.

صادقی: فوتبال بی‌رحم است، نباید گل‌گهر را دست‌کم بگیریم

سعید صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به دیدار عقب افتاده از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال مقابل گل‌گهر که قرار است روز جمعه برگزار شود، گفت: در این بازی به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم. در بازی قبلی هم سه امتیاز گرفتیم ولی ارزش پیروزی برابر پارس‌جنوبی زمانی بیشتر می‌شود که گل‌گهر را هم شکست دهیم و جایگاه خودمان را در بین مدعیان محکم‌تر کنیم.

وی در خصوص اینکه خیلی‌ها شانس برد شهر خودرو را در این بازی زیاد می‌دانند، عنوان کرد: در فوتبال هیچ‌چیز قابل پیش‌بینی نیست، فوتبال خیلی بی‌رحم است و نباید گل‌گهر را دست‌کم بگیریم. بازی آسانی در پیش نداریم و تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا برنده از زمین بیرون بیاییم.

صادقی که در بازی با پارس‌جنوبی روی تک گل شهر خودرو نقش مستقیم داشت و پاس گل داد، در ارتباط با شرایط خودش در این فصل گفت: خدا را شکر شرایط من هفته به هفته بهتر شد و امیدوارم جواب اعتماد کادر فنی را بدهم. همیشه در زمین مسابقه نهایت تلاش خودم را به کار می‌گیرم تا بهترین عملکرد را داشته باشم.

هافبک شهر خودرو در ارتباط با اینکه برخی معتقدند این تیم با توجه به کمبود ستاره‌ها نسبت به تیم‌هایی مثل تراکتور، سپاهان، پرسپولیس و استقلال، شانس کمتری برای قهرمانی دارد، اظهار داشت: تیم خوبی داریم و بازیکنانی که امسال به تیم اضافه شدند به تیم کمک می‌کنند. در فوتبال اسم‌ها بازی نمی‌کنند و تیم بودن مهمتر است. صحبت در مورد قهرمانی خیلی زود است و ما می‌خواهیم بازی به بازی جلو برویم.

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان