استقامتی خبر داد؛

حجم عظیم پسماند مهمترین مسائل و مشکلات شهر تهران

شهردار منطقه ۸ گفت: حجم عظیم پسماند مهمترین مسائل و مشکلات شهر تهران است.

حجم عظیم پسماند مهمترین مسائل و مشکلات شهر تهران

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهناز استقامتی شهردار منطقه 8 در بین دانش آموزان مدرسه سمیه گفت: آینده این کشور به دست باکفایت شما مدیریت خواهد شد بنابراین باید از همین حالا خود را برای پذیرش مسئولیت‌های مختلف آماده کنید. شما دانش‌آموزان، شهروندان این شهر هستید، شروع آینده سازان این کشور از شهر شروع می‌شود.

حجم عظیم پسماند مهمترین مسائل و مشکلات شهر تهران

وی ادامه داد: طرح شهردار مدرسه بهترین فضا است برای شما دانش آموزان تا تجربیات لازم برای ورود به عرصه اجتماع و کار و مسئولیت پذیری در آینده را یاد بگیرید و در واقع طرح شهردار مدرسه می‌تواند تمرین خوبی باشد برای اینکه یک شهروند در هر سنی بداند چگونه و چطور رفتار کند تا شهری زیست‌پذیر داشته باشد.

این مدیر ارشد شهری افزود: از مهمترین مسائل و مشکلات شهر تهران حجم عظیم پسماند است. چنانچه این مقدار از پسماند در مبدا به طور اصولی تفکیک شود، این مشکل تبدیل به فرصت خواهد شد و بهترین محل جهت آشنایی و آموزش اصولی برای این امر مدارس هستند.


بیشتر بخوانید: شهرداران مدارس کار اجرایی در شهر ندارند


در این برنامه زمان مدیر آموزش و پرورش منطقه 8 ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت شهری منطقه بیان داشت: بهسازی، رنگ آمیزی و مرمت مدارس از اقدامات شایسته شهرداری است و اقدامات لازم برای آموزش پسماند و تفکیک زباله در مدارس با همکاری فی ما بین صورت گرفته است.

در این مراسم مهندس حیدرزاده مشاور معاون خدمات شهری شهرداری تهران، معاون اجتماعی و خدمات شهری و مدیران شهری منطقه حضور داشتند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان