برگزاری انتخابات سالم مقابله با هجمه دشمنان است

گنبدکاووس- ایرنا - فرماندار کلاله در شرق استان گلستان به هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان برای دلسرد کردن مردم ایران از نظام و عدم مشارکت در انتخابات مجلس اشاره کرد و افزود: دست‌اندرکاران برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه و مقابله با هجمه‌های دشمنان تلاش گسترده دارند.

برگزاری انتخابات سالم مقابله با هجمه دشمنان است

علی اصغر بیانی عصر  سه‌شنبه در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه و اعضای شورای تامین شهرستان کلاله افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه در ارتقای آگاهی‌های مردم و مشارکت حداکثری آنان در انتخابات نقش ارزنده دارند.

وی با بیان اینکه  مردم ما پایبند نظام هستند و با شرکت گسترده و پرشور در انتخابات‌هایی که برگزار شده، عزت و اقتدار نظام را به رخ دشمنان کشیدند، گفت: ملت ایران در 40 سال گذشته برای حفظ انقلاب و ارزش‌های اسلامی خون‌های زیادی داده‌اند.

فرماندار کلاله درادامه ازآمادگی این شهرستان برای برگزاری الکترونیکی انتخابات خبر داد و اعلام کرد: برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو شهر کلاله و فراغی و همچنین روستاهای این شهرستان 90 شعبه اخذ رای درنظر گرفته شده و یک هزار و500 نفر عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی و بازرسی در برگزاری انتخابات مشارکت خواهند داشت.

در این جلسه دادستان عمومی و انقلاب کلاله برگزاری انتخابات را نماد آزادی سیاسی دانست و با بیان اینکه برخی کشورهای منطقه تاکنون حتی یک انتخابات برگزار نکرده اند، تصریح کرد: کشور ما با برگزاری هر دو سال یک انتخابات با بهره‌گیری از مشارکت بانوان و گروه‌های مختلف مردمی، پیشتاز آزادی سیاسی است.

علی خانی به آغاز فعالیت دستگاه‌های اجرایی، نظارتی و انتظامی به منظور برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد وگفت: دستگاه‌های برگزار کننده انتخابات به عنوان نمایندگان مردم برای برگزاری پرشور انتخابات به ویژه حفظ و صیانت از آرای مردم وظایف مختلفی به عهده دارند.

دادستان کلاله با اشاره به تخلفات احتمالی درانتخابات اعلام کرد: برای رسیدگی به تخلفات احتمالی در ایام برگزاری انتخابات، دو شعبه در دادگستری کلاله به این امر اختصاص یافته است و تلاش همه دست‌اندرکاران انتخابات برگزاری انتخابات سالم و با حضور حداکثری مردم است.

وی خواستار تلاش خبرنگاران برای اطلاع‌رسانی و ایجاد شور و شوق انتخاباتی شد و در عین حال گفت: در ایام انتخابات با هرگونه تخلف، تشویش اذهان عمومی، نشر اکاذیب، توهین به کاندیداها و دادن نسبت‌های ناروا به آنان برخورد قضایی خواهد شد.

سرهنگ سیدخلیل هاشمی فرمانده انتظامی شهرستان کلاله نیز با تشریح اهمیت نقش رسانه‌ها و خبرنگاران در افزایش آگاهی‌های عمومی مردم به ویژه مشارکت گسترده آنان در انتخابات گفت: در حالی که غول‌های رسانه‌ای دشمن برای مقابله با نظام اسلامی شرایط خاصی ایجاد کرده اند، رسانه های جمعی ما نقش مهم و ارزنده ای در شرکت گسترده وآگاهانه مردم در انتخابات دارند.

شهرستان کلاله با بیش از 130هزارنفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان