مناطق مسکونی بغداد با دو راکد هدف قرار گرفت

بغداد - ایرنا - مرکز اطلاع رسانی ستاد عملیات مشترک عراق تایید کرد که دو فروند راکت از نوع گراد شب گذشته به مناطقی غیرنظامی در دو نقطه از بغداد پایتخت اصابت کرده‌است.

مناطق مسکونی بغداد با دو راکد هدف قرار گرفت

این مرکز روز سه شنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد که این دو راکت به دو منطقه الاسکان و الشعب بغداد اصابت کرده است اما اصابت یا  تلفات انسانی نداشته است.

گزارش حاکی است که یکی از این دو راکت به بخش بیرونی یک مدرسه پسرانه در منطقه الشعب در شمال بغداد اصابت و به آن مقداری خسارت وارد کرده است.

مرکز اطلاع رسانی ستاد عملیات مشترک عراق بدون ذکر جزییات بیشتر از آغاز  تحقیق پیرامون این حملات و پیگیرد عوامل انجام این اقدام تروریستی خبر داد.

بغداد پایتخت عراق در طول هفته های اخیر همزمان با برگزاری اعتراضات مردمی، شرایط عادی امنیتی ندارد و برخی افراد و گروههای سازمان یافته - به گفته مقامات عراق - با سوء استفاده از فضای تظاهرات، دست به اقدامات تخریبی و آشوب می زنند.

از  سوی دیگر از  زمان اعلام پایان نظامی داعش در آذرماه 96 تاکنون، مناطقی از شهر بغداد نیز همچون برخی دیگر از شهرهای مرکز، شرق و غرب این کشور شاهد اقدامات پراکنده تروریستی عناصر باقیمانده داعش است. / 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان