مسیگر: به دنبال مجوز کار میشو هستیم/ او مربی و بدنساز مد نظر خود را به بوشهر می‌آورد

سعید مسیگر مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، از پیگیری کسب مجوز میشو کریستیچوویچ برای فعالیت به عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه خبر داد.

مسیگر: به دنبال مجوز کار میشو هستیم/ او مربی و بدنساز مد نظر خود را به بوشهر می‌آورد

سعید مسیگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره سفر میشو کریستیچوویچ، گزینه نهایی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر برای سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه به ایران اظهار داشت: میشو در تهران است و ساعت 6 بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) وارد بوشهر می‌شود. او مشکل ویزا ندارد اما به دنبال مجوز کار او هستیم و این موضوع را با نامه‌نگاری حل می‌کنیم.

وی  در پاسخ به این پرسش که آیا کریستیچوویچ از باشگاه تقاضای جذب مربی بوده است یا خیر، تصریح کرد: میشو یک مربی و یک بدنساز مد نظر خود را به بوشهر می‌آورد. همچنین مسعود پالیزدار که در زمان قلعه‌نویی و فرهاد کاظمی در سپاهان به عنوان آنالیزور فعالیت می‌کرد، به عنوان مربی به تیم اضافه خواهد شد و مربی دروازه‌بانان ما (بحرینی) به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر درخصوص عقد قرارداد با سرمربی کروات و اینکه آیا این مربی، بازیکنی را به باشگاه معرفی کرده است یا خیر، به تسنیم گفت: تلاش می‌کنیم قرارداد میشو را نهایی کرده و امشب کار را تمام کنیم. هنوز منتظریم که کریستیچوویچ به بوشهر بیاید و هنوز بازیکنی برای جذب به ما معرفی نکرده است.

مسیگر درمورد جذب بازیکن جدید خاطرنشان کرد: هنوز بازیکنی به ما جواب نهایی را نداده و همچنان مشغول مذاکره با بازیکنان مورد نظر خود هستیم. بازیکنان باکیفیت کمی در این مقطع از فصل، آزاد و بدون تیم هستند و باید ببینیم کدام بازیکن از لحاظ بدنی، شرایط خوبی دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان