کشف ۱۶۰۰ عدد داروی قاچاق و غیرمجاز در فلاورجان

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از کشف یک هزار و ۶۰۰ عدد داروی قاچاق و غیر مجاز در راستای اجرای طرح کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی عطاری و باشگاه های بدنسازی خبر داد.

کشف 1600 عدد داروی قاچاق و غیرمجاز در فلاورجان

به گزارش خبرآنلاین استان اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس استان اصفهان، سرهنگ حسن نیکبخت اظهار داشت: به منظور برخورد با توزیع کنندگان داروهای قاچاق و غیر مجاز طرح کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی عطاری و باشگاه های بدنسازی توسط ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان اجرا شد.

وی افزود: در جریان اجرای این طرح ماموران طی بازرسی از 2 واحد صنفی عطاری و یک باشگاه بدنسازی تعداد یک هزار و 600 عدد داروی غیر مجاز فاقد مجوز وزارت بهداشت و قاچاق شامل قرص، کپسول و پودر بدنسازی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان ارزش داروهای مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه  657 میلیون و 360 هزار ریال عنوان کرد و گفت: افراد متخلف همراه با پرونده تشکیل شده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی ابراز داشت: توزیع داروهای غیر بهداشتی و قاچاق نه تنها باعث ضرر اقتصادی به کشور می شوند بلکه به سلامت و امنیت مردم هم لطمه می زنند و بنابراین پلیس با جدیت طرح های خود را در زمینه برخورد با عاملان فروش این گونه داروها ادامه خواهد داد و از شهروندان هم می خواهیم هرگونه اطلاعاتی در این خصوص را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان