ساخت سیستم مدیریت مصرف برق در سیستمهای سردخانه‌ای/کاهش ۱۵ تا ۲۵ درصدی مصرف

یک کارآفرین برتر با اشاره به ساخت سیستم مدیریت مصرف برق در سیستم‌های سردخانه‌ای گفت: این سیستم در ایران و دنیا پیش از این نمونه‌ای نداشته است.

ساخت سیستم مدیریت مصرف برق در سیستمهای سردخانه‌ای/کاهش 15 تا 25 درصدی مصرف

به گزارش خبرآنلاین استان اصفهان، حمیدرضا فقیری نژاد در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: گروه تولید حفاظتی خرم الکتریک از سال 87 ثبت شده است و در زمینه های تولید کلید و پریزهای صنعتی و خانگی، دزدگیر اماکن و دیگر قطعات الکترونیکی فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه این شرکت 12 ثبت اختراع در زمینه برق و الکترونیک دارد، افزود: در سال 93 دستگاه بانک خازن تک فاز جهت کاهش راکتیو در مدارات برق برای مناطق گرمسیر ساخته شد.

مدیرعامل گروه تولید حفاظتی خرم الکتریک با اشاره به ساخت سیستم مدیریت مصرف برق در سیستم های سردخانه ای توسط این شرکت که در ایران و دنیا پیش از این نمونه ای نداشته است، ابراز داشت: این سیستم با مدیریت زمانی و فیدبک‌گیری از دمای محیط، باعث کاهش مصرف برق برای مشتریان و افزایش بهره‌وری در سیستم های برق نیز تاثیرگذار است.

وی با اشاره به اینکه استفاده از این دستگاه 15 تا 25 درصد کاهش برق برای مصرف کنندگان را به همراه دارد، ابراز داشت: تمامی تولیدات شرکت دارای گواهینامه ایزو 9001 و ایزو 10004 است، گفت: این سسیتم گزارش آزمون از پژوهشگاه نیرو و تاییدیه سی.ای اروپا  را دارد و شرکت توانیر در راستای معرفی این دستگاه نامه کتبی به توزیع برق شهرستانها داده است.

فقیری نژاد با بیان اینکه این دستگاه از سال 97 به تولید انبوده رسیده است و 18 هزار از این دستگاه تاکنون توزیع شده است، بیان داشت: استفاده از این دستگاه ماهانه 65 مگاوات ساعت کاهش مصرف برق برای هر دستگاه را به  همراه دارد و از نظر هزینه برای مشتریان و کاهش مصرف انرژی برای سازمان برق مهم است.

وی با بیان اینکه شرکت توزیع برق لرستان اولین شرکتی است که از این دستگاه  خواهد کرد و پس از آن شیراز در اولویت استفاده قرار گرفته است، بیان داشت: شرکت توزیع برق اصفهان با توجه به اینکه از شرکت‌های ابربرق های کشور است اجرائیات را پیش از امتحان در شهرهای دیگر استفاده نخواهد کرد.

مدیرعامل گروه تولید حفاظتی خرم الکتریک با اشاره به اینکه مشکل دیگر در این راستا رونق فروش است چراکه شرکت توزیع برق  اصفهان بر مباحثی مانند تاییده وزارت نیرو اصرار دارد، گفت: این در حالی است که با توجه به اینکه این سیستم ابداعی است و ای.ام.سی جهانی ندارد توانیر امکان تایید آن را ندارد و روی این محصولات به تایید آزمون بسنده می کند.

وی با بیان اینکه این مشکل در آینده نزدیک رفع خواهد شد، تاکید کرد: ای ام سی جهانی در ارتباط باسیستم های کثیرالانتشار و مصرفی برای کارهای اجرایی مانند لامپ، کلید مینیاوری و غیره صادر می شود یعنی مواردی که در دنیا به شکل یکسان مصرف می شود و برای محصولات ابداعی تا زمانی که شرکتهای زیادی استفاده نکنند ای ام سی صادر نمی کند.

فقیری نژاد ادامه داد: تاکنون یک هزار و 300 از این دستگاه فروخته شده و کاهش مصرف برق آن ثابت شده است که از این طریق شرکت توزیع برق اصفهان می‌تواند اطمینان لازم را حاصل کند.

وی با اشاره به اینکه کاهش مصرف در سه دوره کم باری، میان باری و پرباری کنتورهای دیجیتال قابل ردیابی است، اظهار داشت: برای کشورهایی مانند عمان گرجستان، آذربایجان، ترکیه، لبنان و سوریه نمونه دستگاه ارسال شده است و در حال مذاکره برای فروش هستیم.

مدیرعامل گروه تولید حفاظتی خرم الکتریک با اشاره به اینکه این سیستم در 18 مدل ساخته شده است که بسته به میزان مصرف برق کارخانجات استفاده می شود، تاکید کرد: معرفی محصول به سختی و به شکل مویرگی انجام شد به نوعی که از اسفندماه 98 تاکنون با 15 بازاریاب یک هزار و 300 دستگاه فروش رفت اما در مبحث بازاریابی شبکه ای برنامه ریزی هایی داشتیم.

وی با بیان اینکه این دستگاه سه سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش دارد، اضافه کرد: 6 ماه ضمانت بازخرید در صورت عدم صحت کارکرد در شهرستانهای را متقبل شده ایم .

فقیری نژاد گفت: در حال حاضر فقط در استان اصفهان ارائه خدماتی امکان اجرایی دارد و اگر در شهرستانهای دیگر نیاز به ارائه خدمات باشد با هرینه جزئی اجرا می شود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان