امیر حاتمی: اقدام اخیر آمریکا در تحریم برخی فرماندهان نظامی، تاثیری در اداره نیروهای مسلح ندارد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: از منظر نیروهای مسلح کسی که تحت تحریم قرار می‌گیرد مانند کسی است که مورد اصابت گلوله دشمن قرار گرفته و در چشم نیروهای مسلح مانند جانباز جنگ با دشمن به او نگریسته می‌شود.

امیر حاتمی: اقدام اخیر آمریکا در تحریم برخی فرماندهان نظامی، تاثیری در اداره نیروهای مسلح ندارد

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران درباره اقدام اخیر آمریکا مبنی بر تحریم برخی فرماندهان نیروهای مسلح کشورمان گفت: آمریکایی‌ها مانند همه کارهایی که علیه ملت ایران تا امروز انجام داده‌اند و در صدر آنها نیروهای مسلح ما به عنوان خار چشم دشمن همواره مورد هدف آنها بوده و این‌بار هم تعدادی از فرماندهان عزیز ما را مورد تحریم کردند که هیج اثری نخواهد داشت.

وی افزود: چون از منظر نیروهای مسلح کسی که تحت تحریم قرار می‌گیرد مانند کسی است که مورد اصابت گلوله دشمن قرار گرفته و در چشم نیروهای مسلح مانند جانباز جنگ با دشمن به او نگریسته می‌شود و آنان موجب افتخار مردم و نیروهای مسلح هستند. از لحاظ تاثیر در اداره نیروی مسلح هم هیچ‌گونه اثری ندارد چرا که ما نیروهای مسلح را خودکفا و متکی به توانایی داخل اداره می‌کنیم و این حرکات اثری بر اداره نیروهای مسلح نخواهد داشت.

این خبر تکمیل می‌شود...

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان