مدیرعامل گل‌گهر: حفظ تیم در لیگ برتر سخت است/ پول ویلموتس را ما ندادیم

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان می‌گوید تلاش می‌کند این تیم را در لیگ برتر حفظ کند.

مدیرعامل گل‌گهر: حفظ تیم در لیگ برتر سخت است/ پول ویلموتس را ما ندادیم

به گزارش ایسنا، محمد جواهری، مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان در حاشیه نشست بین‌المللی فوتبال کلینیک، اظهار کرد: هفته ششم احساس کردیم با وجود اینکه مربی برای بستن تیم، اختیار کامل داشت اما انتظارات ما از نتایج برآورده نشد. تیمی که از لیگ یک به لیگ برتر می‌آید، حفظ این تیم در لیگ برتر سخت است. چون ما فقط می‌توانیم هشت بازیکن لیگ برتری جذب کنیم. باید بپذیریم کیفیت بازیکنان لیگ یکی و لیگ برتری تفاوت دارند. برخی بازیکنان ترکیب اصلی تیم هم مصدوم شدند و در نهایت نتوانستیم نتایجی را که می‌خواستیم به دست بیاوریم. به همین خاطر آقای جلالی را دعوت کردیم اما باز هم بازیکنان مصدومی داریم که باید با این وضعیت تا نیم‌فصل صبر کنیم. ما تلاش می‌کنیم گل‌گهر را در لیگ برتر حفظ کنیم.

جواهری اضافه کرد: شرکت معدنی و صنعتی گل گهر پشتوانه مالی بسیار خوبی دارد که چندین سال است در ورزش فعالیت می‌کند. قطعا اگر بتوانیم تیم فوتبال گل گهر را در لیگ برتر حفظ کنیم سال‌های آینده خبرهای خوب بیشتری از این تیم خواهید شنید. ما از نظر منابع مالی و زیر ساخت‌ها هم رده‌ باشگاهی چون سپاهان هستیم.

او درباره این که قرارداد بازیکن خارجی‌اش فسخ شده گفت: در دوره‌ای که آقای بگوویچ حضور داشتند اصرار داشتند که بازیکنان خارجی جذب شوند. او به پتانسیل فنی بازیکنان اعتقاد داشت. باشگاه هم با توجه به این که چهار سال با آقای بگوویچ فعالیت کرده تلاش کرد بازیکنان خارجی مد نظر سرمربی را جذب کند. او روی جذب بازیکنان خارجی تاکید زیادی داشت و می‌گفت این بازیکنان به تیم کمک می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا درباره جذب بازیکن  خارجی شائبه دلالی وجود نداشت؟ گفت: آقای بگوویچ چهار سال در تیم ما بودند ما چیزی از او ندیدیم. برای جذب بازیکن به او اختیار تام داده بودیم اما وقتی بازیکنان خارجی آمدند نتوانستند انتظارات آقای جلالی را برآورده کنند. بعد از این که دیدیم آقای جلالی از عملکردشان راضی نیست بازیکنان خارجی را به باشگاه فراخواندیم و به طور توافقی قراردادشان را فسخ کردیم.

مدیر عامل باشگاه گل گهر سیرجان در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که مبلغ قرارداد ویلموتس از سوی باشگاه گل گهر پرداخت شده؟ گفت: این شایعه از جایی آغاز شد که آقای ویلموتس بازدیدی از  کارخانه گل‌گهر داشتند. این موضوع هم به خاطر این بود که آقای ساکت با ما تماس گرفتند و گفتند در برنامه ما وجود دارد که سرمربی تیم ملی با سفر به سیرجان بازی تیم شما را از نزدیک تماشا کند و از ما خواستند بهترین برنامه ریزی را انجام دهیم تا نهایت استفاده از آقای ویلموتس را ببریم. اولین شبی که آقای ویلموتس به سیرجان آمدند او را به منزل یک محقق بردیم و روز بعد بازدید از کارخانه گل‌گهر را در دستور کار قرار دادیم چون احساس کردیم این موضوع برای سرمربی تیم ملی جذابیت دارد. این موضوعی که هم مطرح می‌کنید که باشگاه گل‌گهر یا این شرکت در پرداخت مطالبات سرمربی تیم ملی نقش دارد شاید ناشی از این است. ما به موضوع قرارداد سرمربی تیم ملی ورود نکردیم و از آن بی اطلاع هستیم.

وی ادامه داد: ما یک شرکت فولادی هستیم که ماده اولیه فولاد را تولید می‌کند. آقای تاج پیش از این که به فوتبال بیایند تجربه کار در صنعت فولاد را داشتند . شاید مدیران ارشد ما در دوره‌های مختلف با آقای تاج همکار بوده‌اند اما من قویا پرداخت مطالبات ویلموتس از سوی باشگاه گل گهر را تکذیب می‌کنم.

جواهری در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره این که آیا برای جذب بازیکنان مذاکراتی را انجام داده است یا خیر گفت: بعد از این که آقای جلالی آمدند برنامه خودشان را تا نیم فصل و در ادامه تا پایان فصل ارائه کردند. تقویت تیم از اولویت‌های اصلی آقای جلالی است. ما با دو بازیکن خارجی قطع همکاری کردیم که این موضوع باعث شده سه جای خالی در تیم ما وجود داشته باشد. امیدوار هستیم بازیکنانی که مدنظر ما هستند بتوانیم به باشگاه گل گهر بیاوریم تا تیم ما در نیم فصل دوم نتایج درخشانی بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که همکاری مجتبی جباری با باشگاه گل گهر به  کجا کشید تصریح کرد: ما از آقای جباری تشکر می‌کنیم. فارغ از این که او با باشگاه قرارداد نداشت اما آمد و سعی کرد به تیم ما کمک کند. در بازه زمانی که حضور داشت هم از نظر اخلاقی و هم شخصیتی به تیم ما کمک کرد اما زمانی که آقای جلالی آمدند جباری و تعداد از کادر فنی سابق استعفا دادند تا آقای جلالی کادر فنی خودشان را بیاورند. قرار است به زودی جلسه‌ای میان آقای جباری و جلالی برگزار شود تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. ظرف چند روز آینده این جلسه برگزار می‌شود. مجتبی جباری دید فنی و همین‌طور شخصیت فوق‌العاده‌ای دارد. جباری برای فوتبال ایران یک سرمایه است و آینده فنی خیلی خوبی دارد.

او درباره هدیه باشگاه گل‌گهر به استراماچونی گفت: سیرجان شهر جهانی گلیم شریکی پیچه است. این گلیم ثبت جهانی شده است. سالانه بازدیدکنندگان خارجی به سیرجان می‌آیند تا این صنعت را از نزدیک ببینند. در دو هفته اخیر بالغ بر 30 نفر از سفرای کشورهای خارجی به سیرجان آمدند و این گلیم را از نزدیک دیدند. این جا فرصت خوبی بود که ما این گلیم را به آقای استراماچونی بدهیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان