رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ خبر داد؛

دستگیری ضارب ۲ عضو یک خانواده در فلاح

سرهنگ راستی از دستگیری شروری خبر داد که با سلاح سرد ۲ نفر از اعضای یک خانواده را مصدوم کرده بود.

دستگیری ضارب 2 عضو یک خانواده در فلاح

*دستگیری شرور ضارب اعضای یک خانواده در فلاحبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: روز گذشته وقوع یک فقره درگیری منجر به جرح با سلاح سرد در محله فلاح به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد و شهروندان اظهار داشتند: فرد شرور ضمن درگیری با 2 تن از اعضای یک خانواده، با سلاح سرد آنان را مصدوم و از محل گریخته است.

وی عنوان کرد: تیمی از ماوران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی مراجعه و مشاهده کردند که عوامل اورژانس نیز در محل حاضر هستند.

وی با اشاره به اینکه به علت شدت جراحات وارده هر 2 مصدوم به نزدیکترین بیمارستان منتقل شدند، بیان داشت: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت که مصدومان اعضای یک خانواده بوده و فرد شرور را از قبل می‌شناختند. به علت اختلاف مالی که داشتند فرد شرور در روز حادثه با آنان درگیر و سپس با سلاح سرد آنان را مصدوم کرده است.


بیشتر بخوانید: عربده کش محله فلاح در ملارد دستگیر شد


راستی افزود: با شناسایی هویت متهم و مخفیگاه وی در حوالی محله فلاح، مخفیگاه متهم تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفت و با هماهنگی‌های قضائی، ماموران اعزامی موفق شدند، این فرد شرور را در مخفیگاهش دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی منتقل کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم دستگیر شده 28 ساله و سابقه دار است، خاطر نشان کرد: متهم ظرف مدت 24 ساعت دستگیر و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

شرور محله فلاح با چاقو به جان 2 عضو خانواده افتاد

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان