محسن هاشمی: اصلاح طلبان به بن‌بست نرسیده‌اند

محسن هاشمی گفت: این سخن گزافی است که اگر نیرو‌های اصلاح‌طلب در بطن جامعه حفظ نشوند نیرو‌ها به سمت اصولگرایان سوق پیدا می‌کنند، چنین حرف و استدلال منطقی نیست چرا که معتقدیم تضعیف این جریان منجر به تقویت جریان اصولگرا نخواهد شد.

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، محسن هاشمی عصر پنجشنبه در سومین کنگره حزب کارگزاران سازندگی استان اردبیل افزود: ما می‌توانیم مثل سال 92 در این دوره از انتخابات هم نتیجه را به نفع اصلاح‌طلبان رقم بزنیم، هرچند مشکلات عدیده‌ای پیش رو داریم، ولی با تعامل و یکدلی می‌توان سرنوشت انتخابات را به نفع اصلاح‌طلبان رقم زد.

وی با بیان اینکه در انتخابات مجلس وضعیت اصلاح‌طلبان مطلوب پیش‌بینی شده، افزود:در سال 92 با ائتلاف گروه‌های اصلاح طلب، آن‌ها به قدرت بازگشتند و در سال 96 هم حماسه دیگری آفریده شد.

او اضافه کرد: اینک در یازدهیمن دوره انتخابات نیز تلاش بر این است با هماهنگی و انسجام پیروزی را نصیب جریان اصلاحات کنیم هرچند نارضایتی در بین مردم مشهود است، اما می‌بایست با تشریح وضعیت و بیان واقعیت‌ها مردم را به صحنه آورد.

وی افزود: شرایط موجود را می‌توان از سربالایی به سمت سراشیبی تغییر مسیر داد، امروزه به مدد شبکه‌های اجتماعی هر شهروند تبدیل به رسانه شده و ما می‌تواینم از این وضعیت خارج شویم.

هاشمی در ادامه بیان کرد: این سخن گزافی است که اگر نیرو‌های اصلاح‌طلب در بطن جامعه حفظ نشوند نیرو‌ها به سمت اصولگرایان سوق پیدا می‌کنند، چنین حرف و استدلال منطقی نیست چرا که معتقدیم تضعیف این جریان منجر به تقویت جریان اصولگرا نخواهد شد.

وی با بیان اینکه ما دنبال تکوین احزاب هستیم، افزود: اگر اجازه تقویت احزاب به فعالان سیاسی داده نشود دموکراسی منظم شکل نمی‌گیرد، باید نظام به فکر تکوین احزاب اصولگرا و اصلاح‌طلب باشد چرا که حضور فعال این دو جبهه سبب می‌شود "شعار اصولگرا، اصلاح طلب دیگر تمام ماجرا " رنگ ببازد.

وی بابیان اینکه احزاب اصلاح‌طلب باید عملگرایی و واقع گرایی را سرلوحه برنامه خود قرار دهند، افزود: رفتار‌های عملگرایی و واقع‌گرایی سبب جلوگیری از حاشیه سازی‌ها شده و موجب تقویت فعالیت‌ها خواهد شد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان